کتاب «فهرست نفایس هنری» در انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

تهران (پانا) - جلد نخست از کتاب «فهرست نفایس هنری» مجموعه ای از معرفی نفایس هنری سازمان اسناد و کتابخانه ملی است که توسط حمیدرضا قلیچ خانی تهیه و تدوین شده است و جز کتاب های ویژه در انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران موجود است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کتاب «فهرست نفایس هنری» در انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، جلد نخست از کتاب «فهرست نفایس هنری» به معرفی نفایس هنری سازمان اسناد و کتابخانه ملی اختصاص دارد. این فهرست دربرگیرنده تابلوهایی است که در مخزن و موزه کتابخانه نگهداری می شود.

اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در شرحی که بر این کتاب نوشته است بر اهمیت معرفی و نگهداری گنجینه های ارزشمند انسانی اشاره کرده و چنین عنوان شده است: اینک ما هستیم و انبوهی از دانش بشری که خود حاصل سالیان دراز اندیشه بشری و کسب معرفت است. معرفتی که در قالب «کتاب» پیش روی ما قرار داده شده و ما را وارث گنجینه ای ساخته که برای فراگیری آن رنج ها و تلاش های بسیاری برده شده است. پس رواست که همه آن آموزه ها را نگهبان باشیم، آن ها را فرابگیریم و توسعه بخشیم و به نسل های بعد منتقل کنیم. این کتاب بر آن است که جلوه ای از هنرنمایی افسونگرانه هنروران ایران زمین را در برابر دیدگان مشتاقان قرار دهد.

کتاب «فهرست نفایس هنری» در ردیف سلسله انتشارات هشتادمین سال تاسیس کتابخانه ملی ایران منتشر شد که جلد نخست از کتاب «فهرست نفایس هنری» به معرفی تابلوها اختصاص دارد.

این کتاب از جمله کتاب های ویژه انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است و علا‌قمندان برای تهیه این کتاب می توانند به صورت غیر حضوری به فروشگاه آنلاین انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به آدرس http://bookshop.nlai.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار