پاسخ برادر استاد شجریان به شایعه فوت استاد

تهران (پانا) - علیرضا شجریان برادر کوچکتر استاد شجریان با انتقاد از برخی اخباری که درباره حال عمومی این هنرمند شناخته شده موسیقی ایران به گوش می رسد، گفت چرا یک سری شایعه ساز هر چیزی که به مغز کوچکشان می‌رسد بر زبان می‌آورند، معلوم نیست با درست کردن چنین شایعاتی و بد کردن حال ما چه چیزی به آن‌ها می‌رسد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ برادر استاد شجریان به شایعه فوت استاد

علیرضا شجریان برادر کوچکتر استاد محمدرضا شجریان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره حواشی پیش آمده مبنی بر فوت استاد شجریان گفت: «نمی‌دانم چرا یک سری شایعه ساز هر چیزی که به مغز کوچکشان می‌رسد بر زبان می‌آورند، معلوم نیست با درست کردن چنین شایعاتی و بد کردن حال ما چه چیزی به آن‌ها می‌رسد.»
وی ادامه داد: «از حال برادرم خبر دارم، حالش خوب است. اگر اتفاقی برای او رخ دهد نیم ساعت بعد به بنده خبر می‌دهند، هر روز حال او را می‌پرسم و بچه‌های او به من می‌گویند که آرام باشم و نگران چیزی نباشم. امیدوارم مردم کمی شرایط را درک کنند و به حرمت تمام حال خوب و لحظه‌های قشنگی که استاد شجریان برایشان به وجود آورده شایعه پراکنی نکنند.»
در همین ارتباط ، ندا انتظامی روابط عمومی شرکت دل‌آواز نیز درباره حال استاد محمدرضا شجریان و شایعات پیش‌آمده گفت: «برایم جای تعجب دارد که چرا بعضی از رسانه‌ها شایعه‌پراکنی می‌کنند، تصمیم گرفته‌ام درباره این موضوع دیگر حرفی نزنم. اگر اتفاق بدی برای او رخ بدهد خانواده او اطلاع‌رسانی خواهند کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار