مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم تجلیل از خبرنگاران پانا خبر داد:

بازگشایی بانشاط و برنامه ریزی شده مدارس آذربایجان شرقی با رعایت پروتکل های بهداشتی

خانواده ها نگرانی نداشته باشند

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از بازگشایی بانشاط و برنامه ریزی شده مدارس استان با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی بانشاط و برنامه ریزی شده مدارس آذربایجان شرقی با رعایت پروتکل های بهداشتی

جعفر پاشایی در آیین تجلیل از خبرنگاران پانا آذربایجان شرقی در محل باشگاه فرهنگیان استان با بیان این که روز خبرنگار روز تجلیل از تلاشگران عرصه معرفت و آگاهی است، گفت: خبرنگاران پانا در روز 17 مرداد" روز خبرنگار" در اقدامی خودجوش با حضور در خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان و دفاتر رسانه های مکتوب استان از تلاشگران این عرصه با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تحلیل کردند.

او ادامه داد: در سال تحصیلی جدید خبرنگاران پانا همانند سال های پیش باید با ابتکار و خلاقیت و برنامه ریزی به انعکاس اخبار استان به ویژه اخبار دستگاه تعلیم و تربیت استان اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه با بیان این که امسال بازگشایی مدارس در 15 شهریور ماه از هر لحاظ متفاوت از سال های قبل خواهد بود، ادامه داد: تمامی تلاش ما در استان و 39 ناحیه و منطقه برنامه ریزی برای بازگشایی با نشاط و با طراوت و منسجم مدارس استان همزمان با سراسر کشور است و آن چه در توان داریم برای این امر مهم انجام خواهیم داد.

پاشایی افزود: برنامه ریزی های ما برای آغاز سال تحصیلی در این راستا است که در این روز، در هیچ مدرسه ای بسته نباشد و هیچ کلاسی بدون معلم و هیچ دانش آموزی بدون کتاب نباشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: از خانواده ها می خواهیم دغدغه و نگرانی در این ارتباط نداشته باشند، ما تمامی ظرفیت ها را به کار خواهیم بست و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنیم.

او افزود: در این بین رسانه ها در همراه کردن خانواده ها و ظرفیت های درون و برون سازمانی با مجموعه آموزش و پرورش برای بازگشایی بهتر مدارس که یک روز ملی است، نقش مهمی دارند.

پاشایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که آموزش و پرورش دستگاه گسترده ای است و فعالیت های متنوع و پیچیده ای دارد، گفت: در استان از 4 میلیون نفر جمعیت 3 میلیون نفر به طور مستقیم با مجموعه آموزش و پرورش در ارتباط هستند و به همین دلیل تمامی برنامه ها و فعالیت های آمورش و پرورش مورد توجه همه آحاد جامعه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: انتظار جامعه از آموزش و پرورش این است که تمامی اتفاقات این مجموعه را صادقانه با آن ها در میان بگذاریم که اگر این گونه باشد با آموزش و پرورش همراه خواهند شد.

در پایان این مراسم با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رییس سازمان دانش آموزی کشور، خبرنگاران فعال پانا و مسئولین و کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش استان و نواحی پنج گانه تبریز تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار