شهردار کلانشهر تبریز : راه برون رفت از مشکلات آموزش بخاطر شرایط کرونایی همکاری دستگاه است

تبریز( پانا) - شهردار کلانشهر تبریز در جلسه شورای پروژه مهر استان آذربایجان شرقی ، آموزش و پرورش را رکن توسعه کشور دانسته و گفت: در حال حاضر تنها راه برون رفت از مشکلات همکاری دستگاه ها است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
شهردار کلانشهر تبریز :  راه برون رفت از مشکلات آموزش بخاطر شرایط کرونایی همکاری دستگاه است

ایرج شهین باهر در جلسه شورای پروژه مهر آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر در تالار معلم تبریز مبنای توسعه در کشور را آموزش و پرورش عنوان کرد.

شهردار کلانشهر تبریز به رابطه تنگاتنگ و هماهنگ شهرداری و دستگاه تعلیم و تربیت استان اشاره داشته و افزود: تقویت ورزش مدارس و کتاب حقوق شهروندی از نمونه های بارز اقدامات بین بخشی این دو سازمان است.

وی تمامی دستگاه ها را در بازگشایی مدارس و رسیدگی به امور مدرسه ها را مسئول دانسته و اذعان داشت: قطعا امکانات خوب برای مدارس بیشتر از معابر لازم است و همین امکانات خوب باعث تربیت شهروند خوب می شود که در نهایت جامعه ای با شهروند سالم خواهیم داشت که به خودی خود توسعه را ایجاد می کنند.

شهین باهر با بیان اینکه امسال شروع سالتحصیلی به خاطر شرایط کرونایی متفاوت از سال های قبل خواهد بود، افزود: ابلاغ شهرداران و همچنین خدمات حمل و نقل عمومی و زیباسازی مدارس همانند سال های قبل صورت خواهد گرفت.

شهردار تبریز تنها راه برون رفت از مشکلات حال حاضر را همکاری دستگاه ها دانست تا آسیب ها به حداقل برسد.

شهین باهر گفت: در حوزه محیط زیست نیز همکاری های خوبی در خصوص کاشت نهال در داخل و بیرون مدارس صورت گرفته و امیدواریم دراین موضوع و بحث مشارکت پذیری شاهد رویدادهای بهتری باشیم.

وی تاکید کرد: باید رکن توسعه را آموزش و پرورش دانست و همه مردم و مدیران باید این را در خود نهادینه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار