رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش کردستان خبرداد:

کسب رتبه اول کشوری جشنواره تجارب برتر تربیتی

سنندچ(پانا)-رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش کردستان خبر داد الهه بذرافکن آموزگار ناحیه یک سنندج، توانست در هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، رتبه اول کشوری را به دست آورد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول کشوری جشنواره تجارب برتر تربیتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، بهرام اکبرزاده با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه کشوری، برگزیدگان هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی را معرفی کرد و از 5 سهمیه برگزیده استانی راه یافته به مرحله کشوری جشنواره، تجربه خانم الهه بذرافکن آموزگار آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج رتبه اول کشوری را کسب کرد.

اکبر زاده ادامه داد: از بین 176 اثر برتر تربیتی ارسالی توسط ادارات امور تربیتی کشور راه یافته به دبیرخانه جشنواره، 5 اثر به عنوان رتبه اول کشوری معرفی شدند.

وی گفت: تجارب الهه بذرافکن از کردستان، الهام احمدی از کرمانشاه، زهرا مومیوند از کرمانشاه، مریم حیدری از همدان حائز رتبه اول و همچنین اثر نیره منتظری از لرستان رتبه سوم کشوری راکسب کرد.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان کردستان با بیان اینکه در میان این پنج اثر برتر کشوری تجربه خانم الهه بذرافکن توانست رتبه اول را از آن خود کند؛ خاطرنشان کرد: این آثار برگزیده کشوری مربوط به استان­های قطب 2کشوری ( استان­های: کردستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، همدان) با مدیریت اداره امور تربیتی استان کردستان بوده است.

وی در پایان گفت: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در اجرای راهکارهای 1-23 و 3-23 سند تحول بنیادین، به منظور گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش و مستندسازی طرح­های موفق و نوآوری­های تربیتی، جشنواره دوسالانه تجارب برتر تربیتی برگزارکردکه هدف از آن استفاده همه مدارس کشور از تجربه­ های تربیتی نو، موفق و مؤثرِ معاونان پرورشی، مربیان امور تربیتی، مشاوران، مدیران و معلمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار