در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی صورت گرفت :

رونمایی از کتاب برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استان ( مستند به برنامه اجرایی سند تحول بنیادین )

بجنورد (پانا) -در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی از کتاب برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استان ( مستند به برنامه اجرایی سند تحول بنیادین ) رونمایی شد

کد مطلب: ۱۱۱۶۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب برنامه عملیاتی آموزش و پرورش استان ( مستند به برنامه اجرایی سند تحول بنیادین )

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی علی خوش آینه معاون پژوهش ، برنامه ریزی آموزش و پرورش استان در حاشیه این جلسه افزود: سند تحول بنیادین با 23 هدف عملیاتی و 131 راهکار با 6 زیر نظام و 6 ساحت تربیتی در آذر 1390 تدوین و به عنوان سند اول وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران به تایید مقام معظم رهبری رسید.

وی ادامه داد: این سند از سال 1391 با تغییر نظام آموزشی از پایه اول و ششم ابتدایی آغاز و تا پایان سال 1398 کلیه پایه های تحصیلی تحت عنوان درس ملی تغییر و نهایی گردید.

خوش آینه افزود: از سال 1398 برنامه های سند تحول هر ساله در چنیدین راهکار از ستاد تا مدرسه تدوین و اجرایی می شود.

وی گفت: کتاب مزبور برنامه های عملیاتی سال 1400-1399 استان خراسان شمالی می باشد که 191 برنامه را تدوین و از سطح استان تا مدرسه انتظارات را بومی سازی نموده، انشاالله در سال جاری از استان تا مدرسه تمام اهداف، راهکارها و برنامه های سند برآورده خواهد شد.

معاون آموزش و پرورش استان افزود: زیرنظام ها: 1.راهبری و مدیریت 2.پژوهش و ارزشیابی 3.منابع انسانی 4.منابع مالی 5.برنامه درسی 6.فضا و تجهیزات و ساحت های تربیتی: 1.دینی- اخلاقی-اعتقادی 2.سیاسی و اجتماعی 3.زیستی و بدنی 4.هنری و زیبا شناختی 5.علمی و فناورانه 6.اقتصادی و مهارتی می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار