شبکه شاد بستری مناسب برای انتقال آموزه‌های قرآن، عترت و نماز به دانش آموزان

ابرکوه (پانا) - جلسه شورای قرآن، عترت و نماز با حضور مسئولان آموزش و پرورش و کارشناسان قرآنی ابرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۶۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
شبکه شاد بستری مناسب برای انتقال آموزه‌های قرآن، عترت و نماز به دانش آموزان

جلسه شورای قرآن، عترت و نماز با حضورمدیر آموزش وپرورش ،معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابرکوه، مدیر دارالقرآن باقرالعلوم ،کارشناس قرآن وعترت و دیگر اعضاء برگزار شد .

مدیر آموزش وپرورش ابرکوه با تاکید بر اهمیت نقش فعالیت های قرآنی و پرورشی در مدرسه برای نیل به اهداف اعتقادی سند تحول آموزش و پرورش گفت: بستر فضای مجازی که مورد توجه قشر نوجوان و جوان قرار گرفته است، می تواند فرصتی بی نظیر برای انتقال مفاهیم و آموزه های اسلام فراهم کند که در شرایط فعلی شبکه‌ شاد با ایجاد یک روش ارتباطی نوین و رابطه ای تعاملی و شاد میان خانه و مدرسه، توانسته فضایی مناسب برای انتقال آموزه‌های قرآن، عترت و نماز به دانش آموزان ایجاد کند .

محمدعلی کریمی افزود: با توجه به شرایط موجود باید برنامه داشته باشیم و کار را پیش ببریم در این میان شبکه شاد نقش مهمی در این امر دارد و پویایی و استمرار فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز در این شبکه جریان خواهد داشت. این فضا فرصت های مناسبی در اختیار کاربرانش قرار داده که امیدواریم بتوانیم بهترین استفاده را از آن داشته باشم .

معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش ابرکوه در این جلسه بر لزوم برنامه ریزی دقیق و منسجم برای ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان و تلاش برای تولید محتوای قرآنی، تاکید کرد .

"محمد علی شکیبا" با اشاره به توانایی مربیان و دانش آموزان در حوزه قرآن از اعضا شورای قرآن، عترت و نماز خواست با تمام توان برای جذب استعداد دانش آموزان وهمکاران در زمینه تولید محتوا تلاش کنند.وتشکیل گروه هیئت اندیشه ورزبا موضوعات قرآنی را در فضای مجازی داشته باشند.

درادامه مدیردارالقرآن باقرالعلوم ابرکوه با ارائه گزارشی از برنامه ها وتوضیح فعالیت های مجازی دارالقرآن و نتایج و بازخوردهای مثبت آن، به حدیثی از امام علی (ع) اشاره و همنشینی با قرآن را شرط موفقیت انسانها دانست.

"ابوالفضل قاری زاده" پیشنهادکرد:جهت تولید محتوای هرچه بهتر باید محدوده فعالیتها،امکانات و موضوع مشخص باشد.

در ادامه برنامه ها و فعالیت های پیشنهادی توسط اعضاء شورای قرآن وعترت مطرح شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار