در دیدار مدیر آموزش و پرورش اهر با دو بازنشسته فرهنگی مطرح شد؛

رمضان پور: معلمان با خدمت صادقانه سی‌ساله، مدال افتخار را از دیدگاه مردم بر گردن دارند

اهر(پانا) - به مناسبت ۲۵ مرداد ماه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان مدیر آموزش و پرورش اهر از دو نفر از بازنشستگان فرهنگی دیدار و از زحمات چندین ساله ایشان در عرصه تعلیم و تربیت ارسباران تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
رمضان پور: معلمان با خدمت صادقانه سی‌ساله، مدال افتخار را از دیدگاه مردم بر گردن دارند

به مناسبت ۲۵ مرداد ماه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان مدیر آموزش و پرورش اهر از دو نفر از بازنشستگان فرهنگی آقایان رحیم کلاهفروش و غلامرضا قویدل دیدار و از زحمات چندین ساله ایشان در عرصه تعلیم و تربیت ارسباران تقدیر کرد.

رمضان پور بابیان اینکه از زمان تاسیس آموزش و پرورش شهرستان اهر 107 سال می‌گذرد، اظهار کرد: آموزش و پرورش اهر در 107 سال گذشته با عناوین مختلفی همچون اداره معارف قراجه‌داغ و اداره فرهنگ ارسباران از دوره قاجار فعالیت داشته است.

مدیر آموزش و پرورش اهر در این دیداربا بیان اینکه معلمان با خدمت سی‌ساله مدال قهرمانی را از دیدگاه مردم بر گردن آویخته‌اند افزود: آموزش و پرورش اهر با مدیریت این نهاد در گستره‌ی ارسباران و تربیت و تعلیم معلم در ۱۸ محال قره‌داغ با بیش از یک هزار روستا نقش ممتاز و بی‌بدیلی داشته و در رشد و توسعه فرهنگی این منطقه نقش برجسته و مهمی ایفاء کرده است.

رمضان پور بازنشستگان فرهنگی را پدران و مادران معنوی آموزش و پرورش دانسته اظهار داشت: رویکرد مدیریت آموزش و پرورش اهر تکریم و تجلیل از همکاران شاغل و بازنشسته و همچنین استفاده از تجربیات آنان در جهت پیشبرد متعالی حوزه تعلیم و تربیت است.

تصاویر بیشتر:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار