شبکه آموزش سیما به کنکوری ها مشاوره تخصصی می دهد

تهران (پانا) - شبکه آموزش سیما در آستانه برگزاری کنکور سراسری اقدام به انعطاف برنامه هایی با رویکرد امیدآفرینی و کاهش استرس ناشی از برگزاری کنکور در شرایط کرونا کرده است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شبکه آموزش سیما به کنکوری ها مشاوره تخصصی می دهد

به گزارش روابط عمومی شبکه هفت سیما، در جلسه شورای مدیران این شبکه که عصر روز یکشنبه ۲۶ مرداد برگزار شد، دکتر احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما تاکید کرد: در راستای ابلاغیه معاونت سیما نسبت به رفع نگرانی و دغدغه داوطلبان و خانواده آنها در آستانه برگزاری کنکور در شرایط کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغیه ستاد کرونا، این شبکه به عنوان تخصصی ترین شبکه آموزش سیما، برنامه هایی با رویکرد امید آفرینی ،آگاهی بخشی و ایجاد آرامش خواهد داشت.
وی با اشاره به افزایش برنامه مدرسه تلویزیونی ایران طی روزهای باقیمانده تا کنکور برنامه های این شبکه را تشریح کرد.
احمدی افزادی گفت: ویژه برنامه شب کنکور در پنج روز متوالی ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ و ۳۱ مرداد و ۱ شهریور روزها از ساعت ۱۴/۳۰ تا ۱۷ و شب ها از ساعت ۲۰/۲۰ تا ۲۱ به بررسی مهمترین نکات و تحلیل سوالات کنکور ۹۹ خواهد پرداخت .این ویژه برنامه شامل صحبت های انگیزشی مشاوران و توصیه در خصوص جمع بندی و مرور نهایی درس ها با حضور اساتید برتر دروس عمومی و تخصصی و یادآوری های مهم توسعه های پزشکی درمورد خواب تغذیه و کاهش استرس و اضطراب و مدیریت جلسه آزمون، اعلام شرایط و ضوابط آزمون سراسری ،برای گروه های آزمایشی زبان خارجه ،هنر، ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و انسانی خواهد بود.
مدیر شبکه آموزش افزود: برای اثرگذاری هرچه بهتر این آموزه ها این موارد و توصیه ها از زبان کارشناسان و سخنگویان سازمان سنجش آموزش کشور گفته خواهد شد و برای اشتراک تجربیات از افراد رتبه برتر سال های قبل نیز دعوت می شود تا در برنامه ها حضور یابند.
وی خاطرنشان کرد: در این برنامه، سوالات هر روز توسط اساتید تخصصی هر رشته تحلیل و پاسخ داده خواهد شد،همچنین در برنامه صبحگاهی و زنده «صبحی دیگر» از کارشناسان متخصص در جهت ایجاد انگیزه و افزایش امید و ایجاد آمادگی دانش آموزان برای برگزاری هرچه بهتر کنکور دعوت به عمل خواهد آمد.
احمدی افزادی در پایان بیان داشت: برنامه گزارش محور «دوربین هفت»،با حضور در بین مردم و دانش آموزان نظرات آنها را در این مورد دریافت خواهد کرد. یکی از برنامه‌های پرمخاطب این شبکه برنامه« دکترسلام» است که در روزهای چهارشنبه ۲۹ مرداد، پنجشنبه ۳۰ مرداد و شنبه اول شهریور در مورد سلامت روان و سلامت تغذیه ویژه برنامه خواهد داشت.همچنین ریز برنامه های مدرسه تلوزیونی در این مدت مطابق جدول پیوست به پیوست در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار