برگزاری کنکور سراسری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

رشت ( پانا) - نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون سراسری در گیلان: کنکور سراسری سال 99 همزمان با سراسر کشور و با رعایت دستور العمل های بهداشتی در گیلان برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کنکور سراسری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در برگزاری آزمون سراسری در گیلان در جلسه پیگیری برگزاری آزمون سراسری سال 1399 گفت: کنکور سراسری سال 1399همزمان با سراسر کشور روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه و شنبه، 29 مرداد تا اول شهریور، با شرکت حدود ۳۷ هزار داوطلب در ۱۱ شهرستان گیلان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی مصوب و همکاری دستگاههای کشوری و لشکری در گیلان برگزار می شود.

ارسلان دمیرچی افزود: اقدامات لازم در زمینه بهداشتی و ایجاد فضای آرام بخش برای داوطلبان سال 1399 کنکور سراسری انجام شده و این آزمون حتی امکان در فضای با ارتفاع 6 متری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی‌های لازم برای ضدعفونی کردن حوزه‌ها برای پیشگیری از شیوع دوباره بیماری کرونا انجام شده است گفت: داوطلبان دراین زمینه نگرانی نداشته باشند و برای اطلاعات بیشتر درباره برگزاری آزمون سراسری، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

آبتین حیدری زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم در این جلسه گفت گفت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمادگی لازم را برای همکاری هرچه بیشتر در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بهتر برگزار شدن کنکور سراسری دارد

وی افزود: با توجه به اینکه 6 شهرستان، آستارا، تالش، لنگرود، رودسر، لاهیجان ورشت در وضعیت قرمز هستند غربالگری و دستورالعملهای بهداشتی و پیشگیری در این شهر ستانها با جدیت بیشتری پی گیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار