نشست خبری اصحاب رسانه با مدیر کل آموزش و پرورش

شهرکرد ( پانا ) _ به مناسبت روز خبرنگار نشست خبری، با حضور اصحاب رسانه و مدیر کل آموزش و پرورش استان چهار محال و بختیاری در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست خبری اصحاب رسانه با مدیر کل آموزش و پرورش

در این نشست که با حضور خبرنگاران رسانه های دیداری و شنیداری و فعالان فضای مجازی صورت گرفت، فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت:" هر روزی که در راه آگاه سازی جامعه تلاشی صورت بگیرد، روز خبرنگار و معلم است و نامیدن یک روز به نام این اشخاص جنبه یاد آوری دارد و با اشاره به حضور خبرنگاران پانا در این نشست، هنر آموزش و پرورش را تربیت دانش آموزانی دانست که بتوانند در عرصه های مختلف اجتماع ، وارد شوند، با اعتماد به نفس، دیدگاه خود را بیان کرده و به نحو احسن زندگی کنند.

قائد امینی با توجه به شیوع ویروس کرونا، فضای آموزشی سال تحصیلی پیش رو را فضایی متفاوت از سال های قبل بیان کرد و با توجه به این شرایط اولویت آموزش و پرورش را در فعالیت های خود حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان دانست.

وی از آمادگی کامل مدارس جهت بازگشایی در ۱۵ شهریور خبر داد و به تمهیدات صورت گرفته برای کاهش تراکم دانش آموزان در مدارس اشاره کرد که از جمله آنها حضور روزانه یک دوم دانش آموزان،با رعایت موازین بهداشتی در مدارس ، استفاده از بستر آموزشی شبکه شاد، برنامه های آموزشی سیما و صدا، بسته ها و سی دی های آموزشی می باشد.

خبرنگار دانش آموز: غزل علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار