وزیر کشور در پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان مطرح کرد

رشادت و صبر و استقامت آزادگان سرافراز از زیباترین آثار جاودان انقلاب اسلامی به شمار می‌رود

تهران (پانا) - وزیر کشور گفت همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن گفت رشادت و صبر و استقامت آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی ایران که پس از ثبت مجاهدت در عرصه های پیکار با دشمنان اسلام و انسان ناجوانمردانه به اسارت دشمن بعثی درآمدند و با پایداری و مقاومت در بیدادگاه های نظام اهریمنی سلطه بر باور و اعتقادات خویش ایستادند از زیباترین آثار جاودان انقلاب اسلامی به شمار می رود.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رشادت و صبر و استقامت آزادگان سرافراز از زیباترین آثار جاودان انقلاب اسلامی به شمار می‌رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی مملو از صحنه های ماندگار تجلی روح انسانیت در گستره جهان هستی است. رشادت و صبر و استقامت آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی ایران که پس از ثبت مجاهدت در عرصه های پیکار با دشمنان اسلام و انسان ناجوانمردانه به اسارت دشمن بعثی درآمدند و با پایداری و مقاومت در بیدادگاه های نظام اهریمنی سلطه بر باور و اعتقادات خویش ایستادند از زیباترین آثار جاودان انقلاب اسلامی به شمار می رود. 26 مرداد روز بازگشت پرستوهای عاشق به آشیانه پرطراوت میهن اسلامی از بلیغ ترین اثرات مقاومت حداکثری در برابر دشمن ظالم و زورگو می باشد که به خوبی نشان داد ایستادگی بر اصول و مبانی اخلاقی و انسانی نهایتا به حلاوت پیروزی و وصال به سرمنشا حقیقت و راستی خواهد انجامید.

این روز فرخنده و تاریخی را به حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تمامی آزادگان سربلند انقلاب اسلامی و همه آزادیخواهان جهان و هم میهنان عزیزم تبریک عرض نموده و از خداوند منان سربلندی و موفقیت مردم هوشیار و مقاوم کشورمان را خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار