استاندار تهران

مترو پرند خرداد 1400 به بهره‌برداری می‌رسد

تهران (پانا) - استاندار تهران با اشاره به تسریع در احداث مترو پرند با رفع مشکلات آن از احداث این پروژه تا پایان خردادماه سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مترو پرند خرداد 1400 به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه مربوط به رفع موانع مترو پرند اظهار داشت: مترو پرند در سه فاز مطرح شده که یک فاز تا شهر آفتاب و فاز دوم از شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی(ره) افتتاح شده و فاز سوم از فرودگاه تا پرند باقی مانده است.

وی با اشاره به طولانی شدن زمان احداث فاز سوم افزود: بنا به دلایلی از جمله عدم تامین بودجه و عدم تخصیص زمین پروژه طولانی شده و اکنون تمام تلاش ما در مجموعه استانداری این است تا با همراهی سایر دستگاه ها این پروژه را به سرانجام برسانیم تا مطالبه دیرین مردم این منطقه محقق شود.

استاندار تهران در مورد حل مشکلات مطرح شده برای تکمیل مترو پرند تصریح کرد: در مورد تخصیص اعتبار 100 درصدی مترو در نامه به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور این موضوع پیگیری می شود؛ ضمن اینکه پیشنهاد تغییر دستگاه اجرایی مسئول اجرای پروژه نیز منتفی است چراکه صرفا سبب طولانی شدن روند احداث مترو می شود.

محسنی بندپی سپس گفت: در مورد تعهد شرکت شهرک های جدید برای تخصیص 50 هکتار زمین به مترو جهت ایجاد مجتمع ایستگاهی و غیره با کمک شهردار پرند موضوع پیگیری و 25 هکتار باقی مانده از این میزان تخصیص داده می شود.

وی عنوان کرد: موضوعات دیگر از جمله عبور خط انتقال برق در حریم 6 کیلومتری شهری و همچنین تعارضاتی که با راه آهن وجود دارد بررسی و مرتفع می شود تا با همت مسئولان و پیگیری های استانداری تهران این پروژه تا پایان خردادماه سال آینده افتتاح شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار