سید مومن:همسران آزادگان،همانندهمسران شهدا الگوی جهانی صبر هستند

تهران(پانا)- همزمان با 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ، فاطمه سیدمومن معاون پرورشی وتربیت بدنی با تبریک این روز خاطره انگیز ازاسوه های صبرو مقاومت 8 سال دفاع مقدس تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
سید مومن:همسران آزادگان،همانندهمسران شهدا الگوی جهانی صبر هستند
فاطمه سیدمومن معاون پرورشی وتربیت بدنی روز یکشنبه 1399/5/26 ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز آزادی آزادگان سرافراز در جمع نمایندگان بانوان آزادگان گفت: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه ندادند.
وی افزود: آزادگان، صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند. اینان سینه هایی فراخ تر از اقیانوس داشتند که از همه جا و همه کس بریده و به خدا پیوسته بودند. آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسانیات رهایی یافته بودند.
سید مومن به نمایندگان خانواده های آزادگان گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:" همه‌ى کسانى که به نحوى رنجها را بر جسم و جان خودشان تحمّل کردند، ایثارگران و پشتیبانى کنندگان، هر کدام به سهم خودشان در به وجود آمدن این ذخیره‌ى عظیم و تمام نشدنى و بى‌نظیر ملت ایران سهیم هستند." شما زنان دلاور ومجاهدی هستید که با صبر زینبی همدوش همسران وپدران آزاده تان در به ثمر رسیدن درخت تنومند انقلاب سهیم هستید.
وی تصریح کرد: هرچه دستاورد داریم همه مدیون هشت سال دوران دفاع مقدس است. سبک زندگی زنان و دختران مجاهد اما گمنام این سرزمین در سال‌های انقلاب و جنگ که تصویری از صبر، عفت و پاکدامنی زنان مسلمان است، گواه این امر است که می توان همسران آزادگان وایثار گران را به عنوان زنان تاریخ ساز مطرح کرد.
معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه یک در خاتمه با تجلیل از مقام ایثار گران از ژیلانوکانی، فرزندآزاده شهید و مریم تورجی زاده همسر آزاده ایثارگر به نمایندگی ازدلاور زنان فرهنگی که با ایثارو ازخودگذشتگی پشتوانه گرم مردانی بوده و هستند که آرامش امروزمان را مدیون ایشانیم تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار