معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

راهیابی دو معلم شهریاری به مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس

تهران(پانا)- دبیران برگزیده استان، در همایش مجازی کشوری ارائه مقالات علمی شانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی دو معلم شهریاری به مرحله کشوری شانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی در تشریح این خبر گفت: بخش علمی شانزدهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس شامل سه محور بوده که یکی از آنها ارائه مقاله علمی مرتبط با تدریس است. این بخش تحت نظارت و داوری دبیرخانه کشوری توسعه شایستگی حرفه ای معلمان مستقر در استان زنجان است که امسال به دلیل محدودیت های ایجاد شده به واسطه شیوع ویروس کرونا، مرحله ارائه مقالات به صورت همایش مجازی طی روزهای 12 و 13 مرداد ماه برگزار شد.

هاشمی با اشاره به جزئیات اعلام شده توسط دبیرخانه کشوری، اظهار کرد: 750 مقاله از استان های سراسر کشور به دبیرخانه استان زنجان ارسال شد که از میان آنها، مقالات 370 معلم پذیرفته شده بود و نام 20 نفر از معلمان شهرستان های استان تهران در بین این افراد به چشم می خورد. پس از پایان داوری این 370 اثر، بیست مقاله به عنوان منتخب کشوری اعلام شدکه امسال طی همایشی مجازی ارائه شد.

این مقام مسوول ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه معلمان استان و حضور فعال همکاران در بخش های مختلف جشنواره در سال تحصیلی 99-98 با وجود تمام مشکلات پیش آمده، تصریح کرد: دو معلم از منطقه شهریار - لیلا جعفری، با مقاله "نقش فناوری آموزشی در یادگیری ریاضی دانش آموزان" و نیره شیرعلی بیگی با مقاله "نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر فرآیند آموزش و یادگیری و بررسی مزایا و معایب آن" - موفق به راهیابی به مرحله نهایی شده بودند و اثر تدوین شده خود را در این همایش کشوری دو روزه به سمع و نظر حاضرین رساندند.

شایان ذکر است که هرساله، مجموعه مقالات منتخب در مرحله کشوری بصورت مدوّن توسط دبیرخانه کشوری توسعه شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان، به تمامی استان‌ها ارسال می شود تا در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار