مدیران مدارس اطلس پوشش تحصیلی را در کلاس های درسی پیاده کنند

اردبیل (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیران مدارس باید بر اساس اطلس پوشش تحصیلی، دانش آموزان را با مدل های آموزشی و پرورشی مشخص تحت تعلیم و تربیت قرار دهند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس اطلس پوشش تحصیلی را در کلاس های درسی پیاده کنند

علیرضا کاظمی در جلسه پروژه مهر 99 که در خانه معلم اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مهر نماد تحول در مدیریت و نماد حرکت آموزش و پرورش در مسیر تحقق اهداف تعیین شده می باشد.

او با اشاره به بازگشایی مدارس در شرایط مطلوب اظهار داشت: اگر در مهرماه آغاز خوبی داشته باشیم مطمئنا می توانیم به یک فرجام خوب برسیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با عنوان اینکه پروژه مهر نشانی از مدیریت اجرایی مبتنی بر برنامه ریزی همه جانبه می باشد، تصریح کرد: تمامی فعالیت های پروژه مهر برای مخاطبین آموزش و پرورش می باشد، بنابراین اگر این فعالیت ها منجر به ایجاد انگیزه، ارتباط، و اعتماد در مخاطبین نشود بدون شک نتیجه خوبی عاید آموزش و پرورش نخواهد شد.

کاظمی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان ساخت: ناپایداری شرایط موجود می طلبد تا با صرف وقت بیشتر بتوانیم برنامه ریزی منعطف و متفاوتی در بخش های مختلف داشته باشیم، که در این صورت موفق خواهیم شد خدماتی با کیفیت عالی و بدون وقفه ارائه دهیم.

او با بیان اینکه سیاست گذاری آموزش و پرورش با تمام ظرفیت های خود برای شروع یک سال تحصیلی خوب می باشد، گفت: اگر در این فضای جدید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم این تهدید به یک فرصت تبدیل خواهد شد.

رییس سازمان دانش آموزی کشور با بیان اینکه همه ابعاد آموزش و پرورش تحت تاثیر این شرایط قرار گرفته است از حاضرین در جلسه خواست تا برنامه ریزی های هماهنگ و منسجمی با نگاه به همه ابعاد پروژه مهر داشته باشند.

کاظمی با تاکید بر حفظ سلامت و تامین امنیت دانش آموزان در مدارس گفت: بدون شک آموزش و پرورش استان ها با توجه به اقتضائات خود باید شرایطی را ایجاد کنند تا موارد مطرح شده تحقق پیدا کند.

او در ادامه بیان کرد: هر مدیر مدرسه ای بعنوان مدیراجرایی بایستی برای هر سه وضعیت سفید، زرد و قرمز برنامه آموزشی منعطفی داشته باشد در غیر اینصورت آمادگی لازم را برای سال تحصیلی جدید نخواهد داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همچنین مشارکت خانواده ها را در آغاز سال تحصیلی پیش رو مهم ارزیابی کرد و گفت: انجمن اولیا و مربیان می تواند برای ایجاد انگیزه مشارکتی در اولیا ، اقدامات استان را در رابطه با پروژه مهر و در قالب یک بسته در اختیار والدین قرار دهد.

کاظمی در پایان به پیوست رسانه ای قوی تاکید کرد و اظهارنمود: برای اینکه بتوانیم آحاد جامعه و نهادهای ذیربط را با آموزش و پرورش همراه سازیم نباید از قدرت رسانه ای غافل بمانیم بلکه بایستی فعالیت های آموزش و پرورش را در بخش های مختلف و در سطح وسیع اطلاع رسانی نماییم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار