تولید و پخش ۲۰۰ مستند اقتصادی در شبکه یک

تهران (پانا) - در سال جهش تولید ۲۰۰ آیتم و مستند کوتاه و بلند با محور کسب و کار و موضوعات اقتصادی از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تولید و پخش ۲۰۰ مستند اقتصادی در شبکه یک

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، علی مروی مسئول دبیرخانه ستاد رسانه ای جهش تولید رسانه ملی با اعلام خبری گفت: تا پایان مرداد، ۵۰ آیتم کوتاه در چهار برنامه به نام های «ازکجا شروع کنیم» برای معرفی کسب و کار، «قهرمان تولید» برای معرفی کار آفرینان، «شفافیت برای ایران» و «اقتصاد، مشکلات و راه حل ها» باموضوع مالیات بر عایدی و خانه های خالی از شبکه یک پخش شده است.

وی ادامه داد: امسال فعالیت ستاد جهش تولید در شبکه یک در سه حوزه متمرکز شده است که علاوه بر آیتم های کوتاه ۳ دقیقه ای، برنامه هایی تولید شده است که به سمت و سوی جهش تولید هدایت می شود از جمله آنها می توان به «جشنواره کارآفرینی» اشاره کرد که این برنامه هر روز به مدت ۳۵ دقیقه و با حضور کارآفرینان روی آنتن شبکه یک می رود. همچنین برنامه «پایش» هم روزهای یکشنبه و سه شنبه مطابق با اهداف ستاد رسانه ای جهش تولید صدا و سیما از این شبکه پخش می شود.

مروی تصریح کرد: بخش سوم فعالیت ما در شبکه یک سیما، تولید مستندهای نیمه بلند و مستندهای بلند است که از ابتدای امسال تاکنون ۶ مستند بلند ۳۰ دقیقه ای روی آنتن رفته است که می توان به مستندهای «سهمی برای فردا»، «سقف آرزوها» و «جهش تولید» اشاره کرد. در بخش مستند نیمه بلند با موضوع مالیات هم ۲ مستند ۱۰ دقیقه ای تاکنون پخش شده است که مستند «تراز» از جمله آنها است.

مسئول دبیرخانه ستاد رسانه ای جهش تولید رسانه ملی تاکید کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است، در شبکه یک سیما ۲۰۰ برنامه مستند نیمه بلند، ۲۰۰ آیتم کوتاه و ۱۵ مستند بلند روی آنتن خواهد رفت. جشنواره کارآفرینی هم تا پایان سال ۹۹ ادامه خواهد داشت.

به گفته علی مروی، به این مجموعه باید برنامه های تامینی شبکه یک را هم اضافه کرد که به همین منظور برنامه «تلاش ایرانی» هر روز پخش می شود. گروه سیاسی شبکه یک هم در مسیر جهش تولید میان برنامه ای ۵ دقیقه ای با عنوان «گیر کار کجاست» را تولید و پخش کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار