مجید انصاری: ترامپ بسیار عریان و بی‌پرده چهره آمریکا را به نمایش گذاشت

تهران (پانا) - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رد قطعنامه ضدایرانی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل گفت ادامه این وضعیت دستاوردی جز رسوایی و انزوای بیشتر آمریکا نخواهد داشت و امید است این کشور با تغییر رویکرد به نفع جامعه جهانی حرکت کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مجید انصاری: ترامپ بسیار عریان و بی‌پرده چهره آمریکا را به نمایش گذاشت

مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رد قطعنامه ضدایرانی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: «امروز رویکرد زورگویانه رژیم آمریکا در نقاط مختلف دنیا رنگ باخته است. به خصوص در دوران ریاست جمهوری دولت اخیر سیرنزولی خود را طی می‌کند چرا که ترامپ بسیار عریان و بی‌پرده چهره آمریکا را به نمایش گذاشت.»

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «رژیم آمریکا از ابتدا بر پایه ظلم و تجاوز شکل گرفته و تا امروز بر همین مبنا سعی کرده است منافع خود را در دنیا پیش ببرد. این رویکرد خسارات جبران‌ناپذیری همچون وقوع جنگ‌ها از جمله جنگ ویتنام و خسارات عظیم انسانی را در پی داشته است.»

وی اظهار کرد: «رژیم آمریکا با خروج از معاهدات بین‌المللی همچون برجام که مظهر یکجانبه گرایی دولت ترامپ بود همچنان انتظار دارد به عنوان عضو برجام پذیرفته شود و دولت‌ها زورگویی او را تحمل کنند. در حالیکه مصداق بارز قلدری این کشور است به طوری که همراهان او حتی انگلیس نیز دیگر این موضوع را تحمل نمی‌کنند.»

انصاری با اینکه شکست رژیم آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل طی یکسال گذشته دومین مورد از شکست این کشور است، تاکید کرد: «نخبگان و فعالان این کشور بدانند که ادامه این وضعیت دستاوردی جز رسوایی و انزوای بیشتر آمریکا نخواهد داشت و امید است با تغییر رویکرد به نفع جامعه جهانی حرکت کنند.»

منبع: میزان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار