دستگیری 4 باند بزرگ سرقت در استان فارس

شیراز(پانا)- رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری 4 باند بزرگ سرقت در استان به ارزش ١٢ میلیارد ریال خبر داد و گفت سن اعضای این باند از ٢٨ سال تا ۵٠ سال بوده است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 4 باند بزرگ سرقت در استان فارس

سرهنگ کاووس حبیبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اخبار گزارش شده از سوی شهروندان مبنی بر دزدی یک باند پیگیری برای شناسایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه اعضای این باند از مجرمین حرفه‌ای و سابقه دار هستند که در امر سرقت در اماکن عمومی ، قاپ‌زنی،باغ شهری‌ها دخالت داشته‌اند گفت: سارقین این باند به ١٩٠ فقره سرقت و دزدی بیش از ٢٣٨ دستگاه ضبط و سایر تجهیزات مربوط به خودرو ، ادوات کشاورزی باغ شهری‌ها و وسایل منزل اعتراف کرده‌اند.

او از مال باختگان اموال خودرو خورئیس پلیس آگاهی استان فارس است با مراجعه به پایگاه‌ جنوب در بلوار راضی و مال باختگان اموال باغ شهری و یا اماکن خصوصی به پایگاه‌ غرب در همت شمالی برای شناسایی اموال مسروقه مراجعه کنند.

او همچنین از شهروندان خواست از پارک ماشین در مکان‌های تاریک و در خیابان از دزدی خودرو جلوگیری کنند و با نصب نرده و دوربین مداربسته نیز از دزدی منازل جلوگیری کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با اقدامات همه جانبه با مجرمین برخورد می‌کند گفت: امینت از مردم شروع می‌شود و خود مراقبتی امری برای پیشگیری از سرقت است.

سرهنگ حبیبی ادامه داد: خودمراقبتی در تمام جرائم و امورات روزانه یک فرد لازم است تا از معضلات و آسیب‌ها جلوگیری شود.

او ادامه داد: با هدف امنیت بیشتر مردم می‌توانند در کوچه‌های خود از نگهبان محله استفاده کنند.

او اضافه کرد: با تصمیمات گرفته شده، افرادی که در منازل خود پارکینگ ندارند می‌توانند با هزینه کمتر از پارکینگ عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه اعضای این ‌۴ باند ٢ الی ۵ نفر بوده است ، از افزایش 22 درصدی دستگیری مجرمین و افزایش 18 درصدی کشف نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: اعضای این ۴ باند سابقه‌دار و حرفه‌ای بوده‌اند.

خبرنگار: محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار