تقدیر از مجاهدت های آزادگان درسالروز بازگشت آنان به میهن اسلامی

یزد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در پیامی از مجاهدت های آزادگان درسالروز بازگشت آنان به میهن اسلامی تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مجاهدت های آزادگان درسالروز بازگشت آنان به میهن اسلامی

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، در سالگرد بازگشت آزادگان غیور به میهن اسلامی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد ضمن تبریک به مناسبت این سالروز فرخنده، به منظور ارج نهادن به مجاهدت های آزادگان سرفراز تقدیرنامه ای را به همکاران معززی که در زمان جنگ تحمیلی در اسارت رژیم بعثی عراق بودند تقدیم نمود. در متن این تقدیرنامه آمده است:

"اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود» امام خمینی(ره)

آزاده سرافراز

روز 26 مرداد 1369 ، میهن اسلامی شاهد حضور عزیزانی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعثی صدام، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود می‌گذاشتند.

این روز یکی از خاطره‌انگیز‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور آزاد مردانی بودیم که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند تا در بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.

با جهانی مشحون از مباهات ،به همت و تلاشهای بی شایبه ی شما که رمز عزت و عظمت ، استقلال ، سعادت و سیادت و همان جهاد فداکارانه است را تبریک عرض نموده و به رسم اکرام و احترام ، این لوح سپاس تقدیم حضور ایثارگرانه ی شما می گردد.

با امید به اینکه مهر وجودتان همواره پوینده ، پاینده و تابنده باشد و گامهایتان راسخ و استوار به سوی بهروزی و پیروزی رهنمون گردد.

افتخار همه آفاقی و منظور منی شمع جمع همه عشّاق و به هر انجمنی

عباسعلی دانافر

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار