رئیس ستاد انتخابات البرز خبر داد :

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ شهریور در البرز برگزار می شود

کرج (پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و رئیس ستاد انتخابات استان البرز عنوان کرد مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس اشتهارد با رعایت پروتکل های بهداشتی ۲۱ شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ شهریور در البرز برگزار می شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، نور محمد فردی با بیان این مطلب در جلسه ستاد انتخابات استان که ظهر روز شنبه در سالن شهدای دولت با حضور هیات نظارت استان و فرمانداری های حوزه انتخابیه مرکزی و فرعی و مسئولین کمیته ها و صدا و سیما و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان عضو مدعو برگزار شد اظهار کرد: همان طوری که می دانید حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد به مرحله دوم کشیده شده است.
وی افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده وزارت کشور شورای محترم نگهبان و وزارت بهداشت و درمان مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه مورخ 21/6/99 با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
فردی تصریح کرد: حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد جمعا 908 شعبه اخذ رای دارد که از این تعداد 60 شعبه روستایی و 39 شعبه سیار هستند.
معاون استاندار گفت: برابر قانون زمان برگزاری انتخابات 10 ساعت است. از8 صبح تا 6 بعد از ظهر. بنابراین با توجه به شرایط موجود و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده به هیج وجه تمدید نمی شود.
فردی اظهار کرد: از طرفی امکانات، تجهیزات، اقلام و تعرفه های مرحله دوم آماده تحویل هستند و فرمانداران موظفند برنامه ریزی و اقلام لازم را جهت با شکوه برگزار کردن انتخابات فراهم آورند.
رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات از 13 شهریورماه شروع و تا 19 شهریورماه به صورت مجازی و غیر حضوری بین دو نفر از نامزدهای انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافته اند انجام می شود و با توجه به تصمیمات گرفته شده ابلاغی از مرکز تبلیغات عمدتا از صدا و سیما و فضای مجازی صورت می گیرد.
فردی گفت: سیاست راهبردی نماینده عالی دولت در استان در امر انتخابات بیطرفی، تامین امنیت، سلامت و رقابت سالم است، بنابراین بر اساس قانون و سیاست های ابلاغی استفاده از هرگونه امکانات و تجهیزات دولتی در امر انتخابات به نفع یا علیه هر کدام از نامزدهای انتخاباتی ممنوع است و قطعا با متخلفین برخورد می شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: بنابراین دستگاههای نظارتی و هیات اجرایی و بازرسین وظیفه دارند در این خصوص نظارت لازم را داشته باشند و با افراد متخلف برخورد قانونی معمول صورت گیرد.
فردی گفت: در مجموع 11 نفر در 9 استان کشور از جمله استان البرز حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد به مرحله دوم کشیده شده اند که با رای گیری در این مرحله امور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان می یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: انتظار می رود که مردم فهیم و با فرهنگ حوزه اتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نباشند و مسئولانه در امر انتخابات شرکت و به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند بر اینکه یک رای هم تاثیر گذار است و مجلس شورای اسلامی به عنوان فضایل ملت در امر قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.
فردی اضافه کرد: در هر صورت طبق ماه 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی کلیه سازمان ها و ادارات و نهادهای قانونی و موسسات وابسته به دولت و شهرداری های و موسسات عمومی موظفند حسب در خواست وزارت کشور استانداران، فرمانداران و بخشداران کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند.
وی در پایان افزود: بدیهی است مدت همکاری کارکنان مذکور جزء ایام ماموریت نامبردگان محسوب خواهد شد و از طرفی دیگر در جهت اعمال نظارت بر انتخابات کلیه نهادها و ارگان های فوق الذکر موظفند حسب در خواست شورای نگهبان و هیات های منصوب از جانب آن کارکنان خود را در اختیار هیات نظارت قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار