فولادوند: از تجربه بازنشستگان استفاده کنیم تا سقوط نکنیم

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور محمدرضا میرزایی، رئیس اداره بازنشستگی؛ به گفتگو با تنی چند از بازنشستگان فرهنگی شهر تهران پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: از تجربه بازنشستگان استفاده کنیم تا سقوط نکنیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور محمدرضا میرزایی، رئیس اداره بازنشستگی؛ به گفتگو با تنی چند از بازنشستگان فرهنگی شهر تهران پرداخت.

در این برنامه که به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان صورت پذیرفت؛ فولادوند اظهار کرد: در این ایام مبارک که یکی از اعیاد و مناسبت های ارزشی و فوق العاده معنوی تاریخ اسلام برای مسلمان ها است؛ حقانیت دین اسلام اثبات شد و حضرت رسول اکرم با خانواده و اهل بیت خود وارد این بحث شد. خداوند این ایام را برای همه مسلمانان مبارک کند و سلامتی و آرامش را به خانواده ها بازگرداند.

وی خانواده را مهمترین هسته جامعه قلمداد کرد و گفت: اولین مدارس در حوزه خانواده ها شکل پیدا می کنند و بعد به حوزه آموزش و پرورش منتقل می شود و همچنین ایام تجلیل از بازنشستگان که سرمایه های جامعه انسانی و مهترین داشته های ما هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران بازنشستگان را مهمترین معدن تجربه و به نوعی راهگشای بروز مشکلات دانست و گفت: هر چه نتوانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم به سقوط نزدیک می شویم.

وی معلمین را تولیدکنندگان سرمایه فرهنگی قلمداد کرد و افزود: بازنشستگان فرهنگی کسانی هستند که در راستای تولید سرمایه فرهنگی و بزرگترین ثروت جامعه؛ تجربه دارند و کمک می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت، تکریم بازنشستگان فرهنگی را تکریم انسانیت بیان کرد و گفت: تکریم این عزیزان، تکریم فرهنگ و علم و ادب است. تکریم کسانی است که تمدن ساز بودند و جامعه را به این جایگاه رسانده اند.

وی از ارایه خدمات جدید در قالب برون سپاری به فرهنگیان بازنشسته شهر تهران خبر داد و اضافه کرد: تلاش می کنیم که بازنشستگان در راستای گرفتن خدمات کمترین زحمت و طی مسافت را داشته باشند و تقاضای خود را ارایه دهند و باری از دوش آنها برداریم و بتوانیم قدردان این طیف ارزشمند باشیم.

در این برنامه فولادوند با تنی چند از بازنشستگان به صورت مجازی گفتگو و از آنها قدردانی کرد. همچنین سیدابوالحسن فاطمی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و فرهنگی بازنشسته شهر تهران که در آستانه صدسالگی قرار دارد. رقیه نجاری، بازنشسته فرهنگی که در مرز صدسالگی قرار گرفته است و معصومه بیگم آقامیرمحمدی مادر دو شهید دفاع مقدس و فرهنگی بازنشسته و رقیه فارسی همسر شهید و از بازنشستگان پیشکسوت شهر تهران از طریق فضای مجازی با فولادوند، مدیر کل شهر تهران به بحث و گفتگو پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار