ارکان جامعه در اشاعه فرهنگ صحیح ایرانی اسلامی و نظام تعلیم و تربیت پای کار باشند

تربت جام(پانا)- مدیر آموزش و پرورش تربت جام گفت: ارکان جامعه در اشاعه فرهنگ صحیح ایرانی اسلامی و نظام تعلیم و تربیت پای کار باشند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ارکان جامعه در اشاعه فرهنگ صحیح ایرانی اسلامی و نظام تعلیم و تربیت پای کار باشند

محمود آریامنش در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش ارکان جامعه در تاثیر گذاری فرهنگ ایرانی اسلامی گفت: همه تاثیرگذاران در جامعه بایستی نقش خود رادراشاعه فرهنگ صحیح ایرانی اسلامی در حوزه تعلیم و تربیت به خوبی ایفا کنند.

وی افزود:ب رای رشد، تعالی، ارتقاء توانمندی هاو استعدادهای درخشان دانش آموزان و تربیت تمام ساحتی، اهمیت دادن به جایگاه آموزش وپرورش و تربیت صحیح سرمایه های انسانی درمسیردرست خانواده، دانش آموز، معلم، جامعه و مدیران اجرایی بایدقدم های مثبت بردارند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۳هزاردانش آموز، سال تحصیلی جدید را در ۱۵ شهریور ماه با شرایط ویروس منحوس کرونا وبا وضعیت سفید،زرد ،نارنجی ، قرمز و هشدار آغاز خواهند کرد و در صورت شرایط قرمز آموزش به صورت مجازی خواهد بود و امکانات اینترنتی در سایر منطقه هم فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اولویت های آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: اولویت های آموزش و پرورش ارتقاء کیفیت آموزش، بهبود شرایط تعلیم و تربیت و همچنین پرداختن به استعداد یابی، توانمندی ها و علاقه مندی دانش آموزان برای ترسیم آینده وزندگی آنان است
آریامنش با اشاره به صحت و سقم اخبار درفضای مجازی تاکیدکرد:فضای مجازی گمنام است اخباری منتشر می شود که صحت و سقم آن مورد تایید نیست و انتقال اخبار باید از طریق یک منبع موثق باشد که به بهبود شرایط و مدیریت جامعه کمک می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار