استاندار خوزستان عنوان کرد؛

تمهیدات لازم برای سلامت دانش آموزان و کادر آموزشی در سال تحصیلی اندیشیده شود

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی از نیمه شهریورماه تمام تدابیر لازم برای حفاظت از دانش آموزان و معلمان و کادر آموزشی اندیشیده شود.

کد مطلب: ۱۱۱۵۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تمهیدات لازم برای سلامت دانش آموزان و کادر آموزشی در سال تحصیلی اندیشیده شود

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان؛ نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا روز شنبه ۲۵ مردادماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.
استاندار خوزستان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حیدر کاظمی نیا فرماندار فقید اندیکا گفت: تا زمانی که واکسن مطمئن در دسترس نباشد تنها راه ما پیشگیری از سرایت با همت مسوولان و همراهی مردم است.
او افزود: بدون همکاری مردم شرایط قرمز شده و کنترل بیماری سخت تر میشود.
شریعتی توضیح داد: پس از دو ماه سخت از سپری شدن شرایط قرمز هم اکنون به شرایط اردیبهشت ماه برگشته ایم. با بررسی نمودارها به نظر میرسد دچار غفلت شده ایم و این امر مایه نگرانی است از جمله در دو شهرستان بهبهان و آغاجاری آمار مبتلایان رو به افزایش است که لازم به مراقبت جدی است.
استاندار خوزستان ادامه داد: باید با توجه به در پیش بودن پاییز از تجربیات استان های دیگر بهره ببریم تا با اوج گیری کرونا مقابله نماییم.
شریعتی بیان کرد: اعلام وضعیت سفید موجب کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی شده است و نباید این رویه حکمفرما شود و به هیچ وجه نباید احساس کنیم شرایط به روند عادی بازگشته است.
استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی از نیمه شهریورماه تمام تدابیر لازم برای حفاظت از دانش آموزان و معلمان و کادر آموزشی اندیشیده شود. همچنین در ایام محرم همه باید به دستورالعمل های ستاد مدیریت کرونا تمکین نمایند در عین حال آئین های عزاداری و سوگواری با در نظر گرفتن اصول پیشگیری از شیوع بیماری برگزار می شود.
شریعتی بیان کرد: مسوولان وزارت بهداشت در ستاد ملی مدیریت کرونا از روند کنترل بیماری و آمارهای خوزستان ابراز خرسندی نموده اند و این ثمره همکاری همه بخش ها و عموم مردم بوده است و این شرایط را باید حفظ نماییم و در کلام رئیس جمهور نیز موفقیت خوزستان ذکر شد که ما موظفیم از این وضعیت صیانت نماییم.
استاندار خوزستان تاکید کرد: از مسوولان تقاضا میکنم با همان جدیت مدیریت بیماری را پیش ببرند. ما این شرایط را آسان و ارزان به دست نیاوردیم و در این راه تعدادی از هم استانی ها از جمله کادر درمانی و حتی فرماندار شهرستان اندیکا را از دست دادیم در عین حال نقدها هم عنوان شود و مورد توجه قرار گیرد.
رئیس ستاد کرونا در خوزستان خاطرنشان کرد: ما روز گرامیداشت پزشک را در پیش داریم و انتظار میرود زحمات بی شائبه پزشکان و کادر درمانی پاسداشت شود.
شریعتی تاکید کرد: مواد مورد نیاز نیز برای تولید ماسک با جدیت تامین شود تا مشکلی بابت تولید ماسک به میزان کافی نداشته باشیم و بر قیمت ماسک نیز نظارت شود تا بالاتر از قیمت مصوب عرضه نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار