با مشارکت خیر مدرسه ساز صورت گرفت ؛

انعقاد تفاهم نامه احداث مدرسه ۶ کلاسه در اهواز 

اهواز (پانا) - در راستای طرح آجر به آجر تفاهم نامه احداث یک مدرسه ۶ کلاسه و یک مسجد در روستای مراونه اهواز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیکوکار محسن دانش منعقد شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه احداث مدرسه ۶ کلاسه در اهواز 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، صبح امروز شنبه ۲۵ مرداد با حضور قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ، جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، زیبا صالحپور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و خیرنیک اندیش محسن دانش تفاهم نامه احداث مدرسه ۶ کلاسه و یک مسجد در روستای مراونه اهواز به امضاء رسید.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ضمن قدردانی از عمل خیرخواهانه خیر محترم گفت : خیرین مدرسه ساز با تفکری آسمانی ، آگاهی و درک درست اولویت را نظام تعلیم و تربیت دانسته و ثروت خود را در راه مدرسه سازی گذاشته تا پایه های علم و دانش را در کشور استحکام ببخشند و رضایت پروردگار را جلب نمایند.

قربانی با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر اظهار داشت : ما به دنبال مشارکت همگانی مردم در مدرسه سازی هستیم و هر فرد می تواند با حداقل میزان درآمد و مبلغی حتی با پرداخت هزینه یک آجر در این طرح مشارکت داشته و خیر مدرسه ساز شود.

او در ادامه افزود : این تفاهم نامه در راستای طرح آجر به آجر و همچنین ایجاد عدالت آموزشی و محرومیت زدایی در سطح استان به امضاء رسید و مقرر شد یک مدرسه ۶ کلاسه و یک مسجد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در روستای کم برخوردار مراونه اهواز احداث شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار