حضور دانش آموزان در 40 رشته مختلف در بخش هنرهای دستی و تجسمی جشنواره «فردا»

تهران (پانا) - دانش آموزان در 40 رشته مختلف در بخش هنرهای دستی و تجسمی، سی و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فردا» شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش آموزان در 40 رشته مختلف در بخش هنرهای دستی و تجسمی جشنواره «فردا»

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، بخش هنرهای دستی و تجسمی شامل 40 رشته مختلف است که در حدود 2500 شرکت‌کننده در آن حضور داشتند و از بین آثار ارسالی حدود 500 اثر حائز رتبه‌های اول تا سوم و نفرات برگزیده شدند.

به صلاحدید داوران از بین رتبه‌های اول تا سوم بادانش آموزان به‌صورت مجازی ارتباط گرفته شد و آثار آنان از سوی داورها و به‌صورت آنلاین راستی آزمایی و بررسی شد.

راستی آزمایی آثار به این معنی است که سوالاتی پیرامون آثار ارسالی از دانش‌آموز پرسیده شده و نمونه کارهای دیگر آن‌ها دیده می‌شود و در صورت لزوم هم بخشی از کار را دوباره اجرا می‌کنند تا ثابت شود اثر ارسالی مربوط به خود دانش‌آموز بوده و در صورت تائید رتبه و مقام به دانش‌آموز تعلق خواهد گرفت.

در برگزاری سی و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری «فردا» بادانش آموزان از طریق شبکه شاد به‌صورت مجازی ارتباط برقرار شد و داوران آثار را با حضور دانش‌آموز و به‌طور زنده بررسی کرده و نتیجه را اعلام کردند تا هیچ شبهه‌ای برای چگونگی انتخاب دانش آموزان باقی نماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار