شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد:

اقدام ننگین امارات در عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی خیانتی آشکار است

تهران (پانا) - شورای اهماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام ننگین امارات در عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، این اقدام را خیانتی آشکار دانست.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اقدام ننگین امارات در عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی خیانتی آشکار است

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«بسـم الله الـرحـمن الرحـیـم

مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَ الَّذینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکفَّارِ رُحَماءُ بَینَهُمْ. سوره فتح آیه ۲۹

سلام و صلوات خداوند بر پیروان صادق و وفادار پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم که در ارتباط رحمائی با هم کیشان استوار و بر کفار و ظالمان در تقابل سختگیرانه اند.

امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره سران کشورهای اسلامی را به وظیفۀ خطیرشان در قبال مسائل جهان اسلام و بخصوص مسئلۀ اول مسلمین یعنی آرمان فلسطین متذکر شده و دو روی سکۀ همراهی با این آرمان را مایۀ پیشبرد اهداف اسلامی و تقویت مسلمین، و پشت کردن به این آرمان شریف و ملت مظلوم و ستمدیدۀ فلسطین را مایۀ ننگ ابدی و ذلت و خسارت در دنیا و روسیاهی و عذاب در آخرت معرفی کردند.

این ننگ ابدی همراه همۀ جنایت پیشگان در کسوت سران کشورهای اسلامی که در خدمت اهداف جنایتکارانۀ اسرائیل غاصب و کودک کش قرار گرفته و باسکوت در برابر جنایات علیه مسلمانان و بدتر از آن تمایل به سیاست ها و طرح های شیطانی و استکباری آمریکا و اسرائیل جنایت پیشه همچون آناپولیس و نقشه راه و معاملۀ ننگین قرن، شریک جرم جنایتکاران روسیاه تاریخ شدند.

زشت ترین و ننگین ترین صفحه سیاه تاریخ این سران ضد اسلام و امت اسلامی ، پیمان ننگین کمپ دیوید با دلالی آمریکا و خیانت انور سادات رئیس جمهور معدوم مصر بود که آثار جنایت بار آن تا امروز و فرداها ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین را آزرده و می آزارد. این قراردادها که تحت نظر آمریکا تنظیم شده بود، جز استقرار اسرائیل در سرزمین‏های اشغالی فلسطین و تثبیت آن به عنوان یک دژ استعماری در منطقه و ذلت و خفت و اسارت مردم مسلمان نتیجه‏ای در برنداشت.

توافق ننگین عادی سازی روابط بین دولت سرسپردۀ امارات متحدۀ عربی با رژیم جعلی و تروریستی صهیونیستی که با طراحی ، راهبری و حمایت رژیم ضدبشری و تروریست پرور آمریکا از آن رونمایی شده ، خیانتی بس بزرگ و جنایتی آشکار علیه صلح و امنیت منطقه و جرمی فراموش نشدنی و نابخشودنی علیه آرمان بزرگ آزادی قدس شریف است.

این اقدام خائنانه که اهداف شوم چندگانه ای از جمله؛ به فراموشی سپردن مسألۀ اول جهان اسلام یعنی آرمان آزادی فلسطین و سرزمین قدس ، مشروعیت بخشی ظاهری به رژیم منحوس صهیونیستی ، تضعیف جبهۀ مقاومت ، بسترسازی برای اجرای پروژۀ معاملۀ قرن و خاورمیانۀ مورد خواست امریکایی ـ صهیونیستی و ایجاد زمینه هایی برای فراگیرسازی رابطۀ کشورهای مرتجع عربی با اشغالگران صهیونیست را دنبال می کند، حرکتی شیطانی و محکوم به شکست است که نه تنها دستاوردی برای مسببان و عاملان آن نخواهد داشت بلکه در معادله ای کاملاً معکوس ، موجب تسریع در روند نابودی غدۀ سرطانی رژیم جعلی صهیونسیتی و پیروزی هر چه زودتر فلسطینیان در این مبارزۀ نابرابر خواهد شد .

خیانت آشکار دولتمردان امارات به آرمان مشترک و نقطۀ وحدت امت اسلامی یعنی همان آزادی فلسطین و قدس شریف ، نشانی از حقارت و ترس ابوظبى از اسرائیل غاصب و سندی آشکار از پشت کردن آنان به آرمان بزرگ قدس بوده و پیامدهای آشکار این توافق جدید با رژیم غیر مشروع و روبه زوال صهیونیسم ؛ هر چه باشد به ضرر'نظام سلطه و استکبار جهانی' و همپیمانان آنان و به نفع 'جبهۀ مقاومت اسلامی' خواهد بود ، به طوری که این توافق ننگین به زودی گریبان همه طرف ها ، عاملان و مسببان آن را گرفته و آنان را منفور تاریخ و آماج امواج نفرت و خشم مقدس جهان اسلام و جبهۀ حامی فلسطین و دچار سرنوشت دیگر خیانتکاران به آرمان بزرگ قدس شریف همچون انور سادات خواهد کرد.

به درستی که این گونه اقدامات نابخردانه موجب تقویت هر چه بیشتر محور مقاومت و افزایش روحیۀ مبارزه و وحدت در بین کشورهای منطقه به ویژه در میان مردم ستمدیده و مبارز فلسطین علیه اسرائیل غاصب می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید این توافق ننگین و اقدام خفت بار ، آن را حماقتی راهبردی و بس بزرگ دانسته که تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد و به جنایتکاران صهیونیسم و دولتمردان مرتجع سازشکار اعلام می کند که سازشکاران و مسببان روابط با رژیم صهیونیستی همیشه در زمرۀ منفورترین جنایتکاران و خیانت پیشه گان تاریخ بوده اند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار