بازگشایی مدارس براساس وضعیت سفید، زرد و قرمز

اردبیل (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد دستورالعمل بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه براساس سه وضعیت سفید، زرد و قرمز تنظیم شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس براساس وضعیت سفید، زرد و قرمز

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، احمد ناصری در جلسه پروژه مهر ۹۹ با بیان اینکه مدارس از ۱۵ شهریور ماه بازگشایی خواهد شد، گفت: براساس دستورالعمل ارسالی به مناطق و نواحی در صورتی که استان در وضعیت سفید باشد، آموزش در شرایط عادی، وضعیت زرد نیمه حضوری و قرمز بصورت مجازی ارائه خواهد شد.
او به توزیع به موقع کتب درسی در بین دانش آموزان تاکید کرد و افزود: مهلت ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ برای تمامی دوره‌های تحصیلی تا ۳۱ مردادماه تمدید شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان از مدیران و روسای مناطق و نواحی خواست تا دانش آموزان و معلمانی را که موفق نشده اند در شبکه شاد ثبت نام کنند شناسایی و نسبت به عضویت آن‌ها اقدام کنند.
ناصری همچنین با اشاره به وضعیت موجود و لزوم تولید محتوا‌های آموزشی برای دانش آموزان، توصیه کرد معلمان در دوره آموزش مجازی تولید محتوا شرکت کنند.

در عین حال شهرام حبیب زاده، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: از ۳۲ بیمار جدید، ۲۳ نفر در اردبیل، ۳ نفر در پارس آباد، ۴ نفر در مشگین شهر، یک نفر در گرمی و یک نفر در خلخال بستری و خوشبختانه ۴۰ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شده اند.
او افزود: در حال حاضر ۳۰۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۶۶ نفر بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با اعلام تداوم وضعیت قرمز کرونا در شهر‌های اردبیل، پارس آباد و بیله سوار گفت: شهر‌های مشگین شهر، خلخال، کوثر و گرمی در وضعیت نارنجی، شهر‌های سرعین، نمین و نیر در وضعیت زرد و شهر اصلاندوز در وضعیت سفید قرار دارد.
حبیب زاده بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، شستن دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: از عموم مردم استان درخواست می‌کنیم رعایت این دستورالعمل‌ها را در اولویت قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار