فراهم شدن بهترین شرایط برای برگزاری کنکور ۹۹ در تربت جام

تربت جام(پانا)-مدیر آموزش و پرورش تربت جام گفت:دانش آموزان با آرامش کامل و رعایت فاصله گذاری در آزمون سراسری شرکت می کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد

مدیرآموزش و پرورش تربت جام‌درجمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در روزهای ۲۹ الی یکم شهریور تاکید کرد: تمام امکانات شهرستان بکارگیری شده تا آزمون کنکور سراسری همراه با آرامش وامنیت مناسب و با شرایط کرونایی در شهرستان تربت جام برگزار شود.

آریامنش با اشاره به اینکه بهترین شرایط برای برگزاری کنکور سراسری فراهم شده و بایستی دانش آموزان فاصله گذاری اجتماعی را از درب منزل رعایت کند، افزود: کنکور سراسری با شرکت بیش از ۴ هزار۸۹۰ نفرو در چهار گروه به مدت ۴ روز در ۱۱ حوزه با رعایت پروتکل های بهداشت فردی واجتماعی و آرامش کامل برگزار می گردد، لازم است دانش آموزان فاصله گذاری اجتماعی را از درب منزل تا لحظه برگشت به خانه کاملا رعایت کند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری کنکور همه ادارات پای کار هستند تصریح کرد: با همراهی سایرنهادها و بویژه دانشکده علوم پزشکی در زمان برگزاری کنکور از دانش آموزان تب سنجی انجام می گیرد و برای افراد احتمالی مشکوک به کرونا اتاق ایزوله درمحل حوزه ها تدارک دیده شده تا این افراد بتوانند در کنکور شرکت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار