قرارداد دو بازیکن محبوب استقلال تمدید می‌شود

تهران (پانا) - مدیران باشگاه استقلال در ادامه روند تمدید قرارداد با بازیکنان این تیم، قرارداد مدافع و هافبک تیم خود را تمدید خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
قرارداد دو بازیکن محبوب استقلال تمدید می‌شود

احمد سعادتمند مدیرعامل جدید استقلال که روند فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی را با تمدید قرارداد آغاز کرده است، پس از اینکه قرارداد این باشگاه با داریوش شجاعیان را تمدید کرد به سراغ تمدید قرارداد با دو بازیکن دیگر این تیم خواهد رفت.

براساس خبرهایی که از اطراف باشگاه استقلال شنیده شده است، مذاکره تمدید قرارداد با محمد دانشگر و روزبه چشمی روند خوبی را سپری کرده است و قرار است در فاز بعدی تمدید قراردادها، استقلال با این بازیکنان به مدت دو فصل دیگر تمدید قرارداد کند تا خیال فرهاد مجیدی کم کم از حفظ تیم فعلی‌اش راحت شود. گفته می‌شود تمدید قرارداد روزبه چشمی و محمد دانشگر روزهای یکشنبه یا دوشنبه انجام خواهد شد.

اما احمد سعادتمند علاوه بر داریوش شجاعیان، محمد دانشگر و روزبه چشمی قصد دارد با 3 بازیکن دیگر این تیم هم تمدید قرارداد کند که البته روند تمدید قرارداد با این 3 نفر چندان سخت به نظر نمی‌رسد و پس از چشمی و دانشگر احتمالا در همین هفته یا اوایل هفته آینده قرارداد آنها امضا خواهد شد. مرتضی تبریزی، محسن کریمی و فرشید باقری سه گزینه دیگر تمدید قرارداد هستند که به نظر می‌رسد مدیرعامل استقلال کار سختی برای حفظ آنها نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار