معاون استاندار کرمانشاه:

شرایط امن و ایمنی برای برگزاری کنکور فراهم شده است

کرمانشاه (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه اعلام کرد پیش بینی های لازم برای ایجاد محیط امن و ایمن در آزمون فراهم شده است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
شرایط امن و ایمنی برای برگزاری کنکور فراهم شده است

محمد ابراهیم الهی تبار در جلسه ستاد استانی کرونا از تجمیع ظرفیت ها و امکانات دستگاه های اجرایی برای افزایش فضای حوزه های برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت: برای حفظ سلامت شرکت کنندگان و ایجاد شرایطی برای آرامش بیشتر تمهیدات مناسبی به لحاظ آماده سازی محیط اندیشیده شده و‌ اقدامات لازم برای رعایت توصیه های بهداشتی انجام شده است.

وی افزود: انتخاب محل مناسب برای برگزاری آزمون که متناسب با جمعیت متقاضیان باشد را در اولویت قرار داده ایم و نماینده های دانشگاه رازی به عنوان متولی و وزارت علوم بر رعایت پروتکل ها نظارت خواهند داشت.

الهی تبار ادامه داد: از خانواده ها انتظار داریم آماده سازی شرایط روحی و روانی فرزندان خود را برای شرکت در آزمون بر اساس مشاوره های ارائه شده مدنظر داشته باشند و برنامه ریزی لازم را برای حضور به موقع در زمان مقرر، عدم تجمع و‌ توقف برای دیدار با دیگر دانش آموزان در محل، قبل و بعد از آزمون و استفاده از وسایل بهداشتی را انجام دهند.

دبیر ستاد کرونا استان کرمانشاه رعایت توصیه بهداشتی ابلاغی برای حفظ سلامتی داوطلبان و خانواده های آن جهت اعمال در آزمون سراسری را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مشارکت خانواده ها و شرکت کنندگان در اجرای دستورالعمل می تواند به برگزاری این آزمون به صورت مطلوب کمک کند.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از تجمع، شرکت کنندگان حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند، از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری و هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر داوطلبان فاصله مناسب را حفظ کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار