رونمایی از اولین خرید تابستانی پرسپولیس؛ پول از راه برسد همه چیز حل است

تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس با یکی از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی به توافق اولیه دست یافته است.

کد مطلب: ۱۱۱۵۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از اولین خرید تابستانی پرسپولیس؛ پول از راه برسد همه چیز حل است

هر چند لیست خرید یحیی گل محمدی برای پرسپولیس هنوز به صورت کامل برای رسانه‌ها مشخص نشده و اسامی که مطرح می‌شود در حد گمانه‌زنی است اما در تمام لیست‌هایی که مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است، نام یک بازیکن به صورت خاص دیده می‌شود که یحیی گل محمدی با توجه به تجربه کار با او، به مدیران پرسپولیس تاکید کرده برای فصل آینده او را جذب کنند.

نام دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان گزینه محبوب یحیی گل محمدی برای حضور در پرسپولیس به صورت پراکنده تا به امروز منتشر شده بود و حالا بنابر خبری که از اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شود و امروز هم یکی از روزنامه‌های معتبر ورزشی روی آن مانور داده است، خرید این هافبک راست که هنوز به ذوب آهن قرارداد دارد، پروژه جدی برای قهرمان مقتدر ایران است.

شنیده‌ها حاکی از این است که جلسه خوبی بین مدیر برنامه اسماعیلی‌فر و مدیران باشگاه پرسپولیس برگزار شده و این جلسه منجر به توافق برای حضور این بازیکن در پرسپولیس هم شده است اما شرایط مالی فعلی پرسپولیس باعث شده تا عقد قرارداد حداقل تا پس از پایان لیگ برتر مسکوت بماند و اگر تا آغاز فصل نقل و انتقالات، پیش پرداخت این بازیکن آماده شد، اسماعیلی‌فر به احتمال زیاد اولین خرید تابستانی یحیی گل محمدی برای پرسپولیس خواهد بود.

این هافبک 27 ساله که متولد شهر ساری است، فوتبال را از باشگاه پدیده ساری شروع کرد و بعد از اینکه در پیام صنعت آمل حضوری موفق داشت، تابستان 93 راهی اصفهان شد و به تیم ذوب آهن پیوست و در این 6 سال بازیکن ذوب آهن بوده که البته در میان این سال‌ها، 2 فصل برای تراکتورسازی به عنوان بازیکن سرباز بازی کرد و تابستان سال گذشته با پایان دوران سربازی یکبار دیگر به ذوب آهن برگشت و تا تابستان سال آینده با ذوب آهن قرارداد دارد.

بدین ترتیب پرسپولیس برای خرید این بازیکن باید علاوه بر او، با ذوب آهن اصفهان هم به توافق برسد. البته گفته می‌شود سپاهان نیز به شدت در تلاش است تا دانیال اسماعیلی‌فر را جذب کند و ممکن است در صورتی که پرسپولیس از نظر مالی نتواند اقدام سریع را انجام دهد، این بازیکن فصل آینده پیراهن طلایی تیم اول شهر اصفهان را بر تن کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار