ابلاغ سیاست‌ها و برنامه‌های سال ۹۹ به مدارس استان بوشهر

بوشهر(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، سیاست‌ها و برنامه‌های سال ۹۹ مدارس استان بوشهر در همه دوره‌های تحصیلی را ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ سیاست‌ها و برنامه‌های سال ۹۹ به مدارس استان بوشهر

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی با بیان اینکه برنامه محوری سرلوحه‌ فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان است، گفت: شهرستان‌ها و مناطق تابعه باید برنامه‌ها را بر مبنای فعالیت‌های پیش بینی شده در برنامه اجرایی سال ۹۹ در راستای سند تحول اجرا کنند.

وی در ادامه به تبیین نحوه تدوین برنامه‌های شهرستان‌ها و مناطق پرداخت و اظهار کرد: پس از ابلاغ برنامه سال ۹۹ اداره کل؛ ادارات شهرستان‌ها و مناطق ضمن تدوین برنامه سال ۹۹؛ کارگروه‌های تولید بسته‌های سیاست و برنامه‌های سال ۹۹ بر اساس برنامه اجرایی تدوین شده، تشکیل داده‌اند.

رییس شورای هماهنگی و اجرای سند تحول آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بسته‌های تولید شده به تفکیک دوره‌های تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است، تصریح کرد: مدیران مدارس ابتدایی بر اساس تجارب قبلی از طرح تدبیر و مدارس متوسطه با بهره‌گیری از طرح تعالی مدیریت برای انتخاب قالب و چارچوب در فرایند تدوین برنامه سالانه خود استفاده کنند.

کرمی اضافه کرد: مدیران مدارس با تشکیل کارگروه تدوین برنامه سالانه؛ با استفاده از فعالیت های اعلام شده در بسته های ابلاغ شده و با بهره گیری از دیده‌گاه‌های همکاران صاحب نظر، اقدام به تدوین برنامه سالانه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: مدیران مدارس می توانند با توجه به ظرفیت و پتانسیل واحد آموزشی شاغل در آن، فعالیت‌هایی را به برنامه اضافه کنند.

وی در پایان با بیان اینکه تربیت تمام ساحتی دانش آموزانمان بر اساس سند تحول بنیادین هدف اصلی و مهم برنامه‌های سال 99 است، تاکید کرد: مدیران مدارس مراقبت کنند که تمام فعالیت‌های اجرایی در مدرسه در راستای تقویت برنامه درسی؛ تحقق اهداف تحصیلی دوره‌های تحصیلی و بر اساس پرورش ساحت های شش‌گانه باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار