پایان سی و هشتمین مسابقات فرهنگی و هنری در شهرری

شهرری(پانا) - رییس اداره فناوری اطلاعات اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام کرد ما با برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به صورت مجازی توانستیم با زیر ساخت ها آشنا شویم.

کد مطلب: ۱۱۱۵۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پایان سی و هشتمین مسابقات فرهنگی و هنری در شهرری

قاسم خوش قدم رییس اداره فناوری اطلاعات اداره آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران در گفت و گو با پانا شهرستانهای استان تهران گفت: این اولین باری است که مسابقات فرهنگی و هنری با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار شده است و با اینکه اولین تجربه ما برای برگزاری این مسابقات بوده است ولی ما توانستیم با زیر ساخت ها آشنا شویم و ایرادها را برطرف کنیم.

او ادامه داد: برای اینکه بتوانیم این مسابقات را به نحو احسن برگزار کنیم لازم بود که یک سری از زیر ساخت‌ها را تقویت کنیم. ما برای این کار از سه بستر استفاده کردیم. بستر شاد که محصول خود آموزش پرورش است و اولویت ما در این بستر یعنی شبکه شاد بود که تمام گروه ها و رشته ها در این برنامه وجود داشتند و برای هر کدام از رشته ها گروهی را ایجاد کردیم تا دانش آموزان بتوانند با استاتید مرتبط ارتباط برقرار کنند و بستر دوم که اسکایپ روم بوده است تا دانش آموزان بتوانند به صورت آنلاین ارتباط تصویری برقرار کنند و بستر سوم ویدئو کنفرانس بوده است که مخصوص خود آموزش و پرورش است.

خوش قدم افزود: ما برای هر رشته اتاقی را قرار دادیم و بابت هر یک رشته دو اتاق مجزا تعریف کردیم. همچنین حدود ۶۸ رشته داشتیم که اگر به تفکیک جنسیتی حساب کنیم دو برابر می شود. یک اتاق پشتیبانی و یک اتاق آزمون اصلی را قرار دادیم تا دانش آموزان ابتدا وارد اتاق پشتیبانی شوند و از نظر تصویر، صدا و کیفیت اینترنت چک شوند و وقتی که اطمینان حاصل می شد که این دانش آموز آماده برای ورود به اتاق آزمون است آن را ارجاع به اتاق آزمون می‌داد. در اتاق آزمون داورها حضور داشتند و دانش آموز کار خود را ارائه می داد.

او همچنین عنوان کرد: دانش آموزان وقتی به اتاق آزمون وصل می شدند سوالاتی راجع به کار و هنر از آنها پرسیده می شد تا اساتید مطمئن شوند همه کارها، هنر و تفکر خود دانش آموزان است.

خبرنگار : شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار