ظریف به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌رود

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه کشور برای پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان به کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی می‌رود.

کد مطلب: ۱۱۱۵۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
ظریف به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌رود

در هفته پیش روی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در روزهای یکشنبه و سه شنبه 26 و 28 مرداد جلساتی دارند. براساس دستور کار اعلامی از سوی مجلس شورای اسلامی، طرح سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر امور خارجه در دستورکار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار گرفته است. همچنین اعضای این کمیسیون نشست مشترک با وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح و بازدید از نمایشگاه دائمی دستاوردهای آن وزارتخانه دارند.

از سوی دیگر هیأت رئیسه و رؤسای کارگروه‌های کمیسیون ملی و سیاست خارجی و امنیت ملی برای همکاری بیشتر جلسه خواهند داشت.

تقدیر از خانواده‌های شهدای ترور و بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهیدسپهبد سلیمانی و پیگیری حقوقی دستگاه‌های ذی‌ربط در ارتباط با ترور ایشان نیز در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است.

بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون تمپره در مورد ارائه منابع مخابراتی برای کاهش بلا و عملیات امدادی، بررسی لایحه پروتکل اصلاحی بند(۵-۴-۱-۱۰ )اساسنامه مؤسسه منطقه ای استانداردسازی، ارزیابی انطباق، تأیید صلاحیت و اندازه شناسی سازمان همکاری اقتصادی(ریسکام)، بررسی لایحه موافقتنامه بین دولت های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل، بررسی لایحه موافقتنامه حمل و نقل بین المللی جادهای مسافر و کالا بین دولت جمهوری اسلامی ایران و شورای فدرال سوئیس و بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به تشریفات(پروتکل) اختیاری کنوانسیون حقوق کودک در مورد به کارگیری کودکان در منازعه مسلحانه از جمله دستورکارهای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار