طرح غنی سازی اوقات فراغت گیلان در کشور برتر شد

رشت ( پانا) - – مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان بیان کرد: فعالیت کانون های مساجد استان در شاخه غنی سازی اوقات فراغت در کشور برتر شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح غنی سازی اوقات فراغت گیلان در کشور برتر شد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی رضوانی نژاد عنوان کرد: طرح ملی فهما یکی از رویدادهای مهم شناسایی فعالیت‌های شاخص در کانون‌های مساجد است که از سال گذشته در سراسر کشور آغاز شد و با افق چهار ساله تا سال ۱۴۰۱ آغاز به کار کرد و دوره نخست آن با معرفی قم بعنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران به پایان رسید و دور دوم آن بعد از پایان محرم و صفر آغاز می شود.
وی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، فعالیت های کانون های مساجد در هشت شاخه ارتقاء فعالیت های قرآن و عترت، شبکه سازی و ساماندهی، ارتقاء فعالیت های هنری و ادبی، ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی، فضای مجازی و رسانه، خلاقیت و نوآوری، پاسداشت مناسبت های ملی و مذهبی و غنی سازی اوقات فراغت مورد رصد قرار گرفتند و هشت استان کشور در هر کدام از این شاخه ها به عنوان برتر انتخاب شدند.
وی ادامه داد: اگر چه فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در زمره هشت کانون برتر کشور قرار دارد اما می بایست ظرفیت فرهنگی این کانونها بیش از همیشه مورد اهتمام واقع شود.

حجت الاسلام محمدعلی رضوانی نژاد با بیان اینکه، با آغاز رویداد فهما فعالیت‌های کانون های مساجد گیلان رصد و بررسی شدند، اضافه کرد: برای اجرای هر چه بهتر این رویداد، از بین کانون‌های فعال گیلان ۴۷ کانون به عنوان رابط بین کانون های فرهنگی و هنری استان انتخاب شدند.
وی اضافه کرد: در رویداد فرهنگی فهما ۴۲ کانون فعال منتخب، چهار کانون گیلان شایسته تقدیر و یک کانون مقام برتر کشوری را کسب کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار