خبر امیدوار کننده برای استقلالی‌ها در دربی 93؛ تصمیم مجیدی سرنوشت‌ساز شد

تهران (پانا) - وضعیت فعلی نشان می‌دهد که مصدوم‌های استقلال شانس بالایی برای رسیدن به دربی 93 دارند.

کد مطلب: ۱۱۱۵۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
خبر امیدوار کننده برای استقلالی‌ها در دربی 93؛ تصمیم مجیدی سرنوشت‌ساز شد

عصر سه‌شنبه با انجام قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی، سرانجام پرسپولیس و استقلال به هم برخورد کردند تا یکبار دیگر هیجان دربی به فوتبال ایران وارد شده و هواداران دو تیم پیگیر وضعیت مصدوم‌های تمیشان برای حضور در دربی شماره 93 شوند.

یکی از نگرانی‌های بزرگی که استقلالی‌ها برای دربی داشتند، تعداد زیاد مصدوم‌هایی بود که در هفته‌های اخیر روی دست فرهاد مجیدی مانده بود؛ روندی که در صورت ادامه آن سرمربی استقلال را در شبی سخت قرار می‌داد.

اما بنابر آخرین اخبار، وضعیت شیخ دیاباته، امیر ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی رو به بهبودی است و این سه بازیکن تمرین نرم خود را همراه با تیم آغاز کرده‌اند تا فرهاد مجیدی به رسیدن آنها کمی امیدوار شود. البته در بین این 3 نفر شیخ دیاباته وضعیت بهتری دارد و احتمال رسیدنش به دربی بیش از دو نفر دیگر است.

این مهاجم آفریقایی که آقای گل فعلی لیگ برتر است و از بازیکنان محبوب روی سکوی هواداران استقلال به شمار می‌رود، هر دو دربی رفت و برگشت این فصل در لیگ برتر را به علت مصدومیت از دست داده بود و هواداران این تیم روی حضور او در دربی جام حذفی که بعد از پایان لیگ برتر برگزار خواهد شد، به شدت حساب کرده‌اند.

بنابر برنامه اعلامی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران، استقلال تهران که در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، باید در هفته بیست و نهم و سپس سی‌ام لیگ برتر به مصاف تیم‌های ته جدولی پیکان و شاهین بوشهر برود و حالا باید منتظر ماند و دید وضعیت مهاجم آفریقایی چگونه خواهد شد و در صورتی که او به بازی‌های آینده استقلال برسد، آیا فرهاد مجیدی ریسک بازی دادن به شیخ دیاباته را در دو بازی پیش‌رو انجام خواهد داد یا اینکه لیگ برتر را فدای دربی و جام حذفی می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار