محمدزاده: آموزش سوادآموزان بی‌وقفه ادامه دارد

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی بیان کرد آموزش در سازمان نهضت سوادآموزی با استفاده از روش‌های خودآموز، سوادآموز و خانواده محور همچنان ادامه دارد و به این ترتیب آموزش سوادآموزان تعطیلی نخواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۱۵۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
محمدزاده: آموزش سوادآموزان بی‌وقفه ادامه دارد

به گزارش ایرنا، شاپور محمدزاده درباره آموزش سوادآموزان در دوران شیوع کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی اظهار کرد سازمان نهضت سوادآموزی تلاش کرده تا در شرایط شیوع ویروس کرونا آموزش را تعطیل نکند تا سوادآموزان در این زمینه عقب افتادگی تحصیلی نداشته باشند.

وی افزود یکی از روش‌های ارائه محتوای آموزشی به دانش‌آموزان مدرسه تلویزیونی بوده است که هم به صورت سراسری از شبکه آموزش و هم از شبکه‌های استانی محتوای آموزشی در اختیار سوادآموزان قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ادامه داد آغاز آموزش سوادآموزان مانند آموزش رسمی نیست که زمان مشخص داشته باشد، به همین دلیل در زمان شیوع ویروس کرونا در هر استان حجم متفاوتی از محتوای آموزشی ارائه شده بود؛ از این رو سازمان نهضت سوادآموزی هر استان با صدا و سیمای محلی تعامل برقرار کرده بود که محتوا را بر اساس شرایط هر منطقه آموزش دهند.

محمدزاده عنوان کرد که همچنین خلاصه تدریس‌های پنج دقیقه‌ای بر سایت سوادآموزی بارگذاری شد و در اختیار آموزش‌دهنده و سوادآموزان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد آموزش‌دهنده‌ها هم از سوادآموزان غافل نشدند، ارتباط تلفنی و مجازی با سوادآموزان برقرار می‌کردند و به آنها به شیوه‌های مختلف مشاوره‌های آموزشی می‌دادند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با بیان اینکه سال تحصیلی آینده هم آموزش از راه دور برای سوادآموزان ادامه دارد، گفت در برخی از استان‌ها امکان آموزش حضوری در فضای باز فراهم شده است؛ از این رو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فیزیکی آموزش در این مکان‌ها ادامه می‌یابد.

محمدزاده یادآور شد با ارائه آموزش‌های کار با تبلت و گوشی همراه به سوادآموزان، آموزش به صورت مجازی برای سوادآموزان ادامه می یابد. همچنین اینکه از سال تحصیلی آینده از سامانه شاد نیز بهره مند می شویم.

مدارس، مراکز آموزشی و ۴۷۹ مرکز یادگیری محلی سازمان نهضت سوادآموزی از ابتدای اسفند ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند و آموزش دانش آموزان، سوادآموزان و دانشجویان از این تاریخ به صورت مجازی دنبال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار