وزیر دفاع : تمامی تانک های نیروهای مسلح به کارآمد ترین تجهیزات مسلح هستند

تهران (پانا) - وزیر دفاع از تانک های نیروهای مسلح در میدان تست و آزمایش عملیاتی و تیراندازی بازدید و در جریان اقدامات سازمان صنایع دفاع وزیر دفاع در خصوص بهینه سازی و ارتقای تانک های نیروهای مسلح قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۱۵۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر دفاع : تمامی تانک های نیروهای مسلح به کارآمد ترین تجهیزات مسلح هستند

امیر سرتیپ حاتمی پس از افتتاح کارخانه و خط تولید انبوه تایر خودروهای تاکتیکی و آفرود و همچنین افتتاح از خط بهینه سازی و ارتقاء توان عملیاتی تانک های نیروهای مسلح با حضور در میدان تست و سایت تیراندازی تانک ها، قدرت مانور و تیراندازی ۴ حالته تانک ها را مورد بازدید قرار داد.

وزیر دفاع در این بازدید اظهار داشت: صنعت دفاعی بومی کشور عزیزمان با بهره گیری از تجربه گرانسنگ ۸ سال دفاع مقدس توانسته است کلیه تجهیزات، ادوات و محصولات دفاعی و نظامی خود را با استفاده از علم و دانش بومی بهینه سازی کند و هیچ نیازی به بیرون از مرزها و کشورهای بیگانه ندارد.

امیر حاتمی تصریح کرد: با تکیه بر شعار " ما میتوانیم" توانسته ایم تمامی تانک های نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه را به کارآمد ترین تجهیزات و تسلیحات روز مسلح و فرایند ارتقا را به موفقیت به انجام برسانیم .

وی با بیان اینکه مهمترین هدف و راهبرد در صنعت دفاعی ارتقای توان و قدرت رزمی نیروهای مسلح در مقابل هر گونه تهدید احتمالی و تهدیدات آینده خواهد بود گفت: تحقق فرامین و تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای«مدظله العالی» از اولویت های اصلی وزارت دفاع است و امروز در تعامل تنگاتنگ با ارتش و سپاه قدرتمند و سرافراز می توانیم تمام نیازهای رزم زمینی ارتش و سپاه را برطرف نماییم.

گفتنی است وزیر دفاع در این میدان تست واقعی وضعیت اجرای عملیاتی تانک ها را در ۴ حالت - تانک و هدف ثابت، تانک ثابت و هدف متحرک، تانک متحرک و هدف ثابت و تانک و هدف متحرک ، مشاهده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار