اعلام بازه زمانی پیشنهادی برای نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران

تهران (پانا) - مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران بازه زمانی پیشنهادی نقل و انتقالات تابستانی برای فصل آینده را از ۶ شهریور تا ۲۹ آبان‌ماه سال جاری اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام بازه زمانی پیشنهادی برای نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران

به گزارش سازمان لیگ فوتبال، «فریبرز محمودزاده» در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی این سازمان با بیان این مطلب، افزود: در خصوص شرایط نقل و انتقالات تابستانی جلسات کارشناسی متعددی در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برگزار شده است. در نهایت در جلسه جمع بندی «مهدی محمدنبی» دبیر کل فدراسیون فوتبال نیز همراه با اعضای کمیته‌های فدراسیون و سازمان لیگ، نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، برای کمک به نمایندگان کشورمان که از ۲۴ شهریورماه باید در لیگ قهرمانان در قطر به میدان بروند، بهترین تصمیم گرفته شد.

وی افزود: بازه زمانی نقل و انتقالات تابستانی به گونه ای انتخاب شد که نمایندگان ایران در آسیا به بهترین شکل ممکن بتوانند تیم‌های خود را تقویت و در لیگ قهرمانان با قدرت تمام شرکت کنند. همچنین با این تصمیم بخشی از مسابقات فصل آینده آنان نیز پوشش می‌یابد.

این مقام مسوول درسازمان لیگ ادامه داد: این درحالی است که سایر تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر نیز می‌توانند به بهترین شکل ممکن از این بازه زمانی بهره برده و در فصل نقل و انتقالات به آنچه که در نظر دارند دست یابند.

محمودزاده تصریح کرد: به همین منظور زمان پیشنهادی نقل و انتقالات تابستانی فوتبال کشور از ۶ شهریور آغاز و تا روز ۲۹ آبان‌ماه تعیین شد.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در نظر داریم با مسوولان فیفا مکاتبه و افزایش دو هفته‌ای مدت زمان نقل و انتقالات را درخواست کنیم هم‌اکنون بازه زمانی ۱۲ هفته است که ما درخواست داریم به ۱۴ هفته افزایش پیدا کند.

محمود زاده در پاسخ به این سووال که دلیل انتخاب ششم شهریورماه برای شروع زمان نقل و انتقالات تابستانی فوتبال چه بوده است، گفت: کمک به باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان تنها دلیل ما برای اتخاذ این تصمیم بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار