قلی زاده: هنرمند با هنر خود جهان خلقت را زیبا می‌کند

شهرری(پانا) - آخرین روز از مسابقات سی و هشتمین مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور، در مدرسه شهید غیوری در شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
قلی زاده: هنرمند با هنر خود جهان خلقت را زیبا می‌کند

رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در روز پایانی سی و هشتمین دوره از مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور در گفت و گو با پانا گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی شهرستانهای استان تهران بوده است و در چند مرحله مدرسه ای منطقه ای استانی و کشوری انجام شد که ما برای جمع آوری آثار فاخر دانش آموزان با توجه به شیوع کرونا از وسایل الکترونیکی و فضای مجازی شبکه شاد استفاده کرده ایم و با توجه به نفرات اول تا سوم آن را در اختیار داوران قرار دادیم.

ابوالحسن قلی زاده در ادامه افزود: یکی از افتخارات ما در برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری که امسال به نحوه دیگری برگزار شد، همراهی اساتید برجسته در کنار دانش آموزان و خانواده‌های آنها برای بهتر شدن مشارکت آنها در روند مسابقات است که با وضعیت موجود در کنار ما بوده‌اند و یک هنرمند مسئولیت‌های زیادی دارد زیرا هنرمند با هنر خود جهان خلقت را زیبا می‌کند.

قلی زاده عنوان کرد: همه دانش‌آموزان می توانند در مسابقات فرهنگی و هنری گامی استوار در راه هنر بردارند و هنر را راهی برای پیشرفت و موفقیت خود هموار سازند. باید توجه داشت که یک هنر و مهارت می تواند نقش موثری در ایجاد روحیه دانش آموزان داشته باشد و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در آموزش و پرورش می تواند اثرات ارزشمندی در ایجاد جامعه ای شاد داشته باشد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار