رییس دیوان عالی کشور: با شعار مملکت اصلاح نمی‌شود

تهران (پانا) - رییس دیوان عالی کشور گفت برای اتصال این نظام به ظهور امام زمان(عج) باید راه امام راحل و شهدا را پیمود نه اینکه تنها شعار دهیم چرا که با شعار مملکت اصلاح نمی شود.

کد مطلب: ۱۱۱۵۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
رییس دیوان عالی کشور: با شعار مملکت اصلاح نمی‌شود

حجت الاسلام سیداحمد مرتضوی مقدم روز پنجشنبه در آیین رونمایی از ساختمان های دادگستری همدان که به نام شهدا مزین شده اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی امانتی در دست ما است اما عده ای شعار و حرف امام و شهدا را می زنند ولی راه درست را نمی دانند.

وی اضافه کرد: نمی توان دم از عدالت و احقاق حق زد ولی به مردم ظلم کرد؛ اگر پاسخگوی خوبی به مردم نباشیم آنها را به نظام اسلامی بد بین می کنیم.

رییس دیوان عالی کشور افزود: برخی شعارهای خوبی می دهند اما با عمل موجب نارضایتی و بدبینی مردم به نظام جمهوری اسلامی می شوند.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم تاکید کرد: آنهایی که بر خلاف شعار و راه امام و شهدا حرکت کرده و مردم را نسبت به نظام بدبینی کنند ضدانقلاب واقعی هستند.

وی ادامه داد: این افراد هر چند شعار انقلاب و طرفداری از امام راحل را می دهند اما در واقع ریشه انقلاب را با اعمال خود می زنند.

رییس دیوان عالی کشور گفت: در مقابل افردی هم هستند که دم از انقلاب نمی زد ولی دنبال خوشحال کردن مردم و گشودن گره ای از کار آنان هستند و آنان انقلابی محسوب می شود.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم افزود: امروز مردم درد و فقر کشیده و ظلم دیده هستند و احتیاج به لطف، محبت و رحمت دارند بنابراین مردم را باید مورد لطف و مرحمت خود قرار داد.

وی تاکید کرد: فرد فقیر و رنج کشیده چنانچه به دادگاه مراجعه کرد نباید سر او فریاد کشید و از اتاق بیرون کرد بلکه باید وی را تکریم کرد.

رییس دیوان عالی کشور با بیان اینکه مردم گرفتار پاس کاری مدیران در ادارات شدند افزود: با این کارها نمی شود انقلاب را حفظ کرد چرا که مدیران باید دل مردم را به دست آورند.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم اضافه کرد: برخی مدیران که پاسخگوی مردم نیستند نه تنها دلشان برای انقلاب نمی سوزد بلکه لیاقت مدیریت هم ندارند و باید اینها از صحنه مدیریت حذف کرد.

وی افزود: دستگاه قضایی وظیفه اجرای حق و عدالت را دارد و اگر احقاق حق و اجرای عدالت کرده و در راه شهدا پیش رفت موفق است در غیر اینصورت ضرر کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار