تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی فارس در سال تحصیلی گذشته

شیراز (پانا)- امروز از دانش‌آموزان و مربیان برتر و برگزیده جشنواره‌های مختلف سازمان دانش‌آموزی، در شرایط کرونایی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های سازمان دانش‌آموزی فارس در سال تحصیلی گذشته

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس در تجلیل از این برگزیدگان، با اشاره اینکه همزمان با شیوع کرونا سازمان دانش‌آموزی فارس نیز در راستای رسالت‌های خود با برگزاری جشنواره‌های متعدد و اعلام فراخوان الکترونیکی اقدام به ایجاد نشاط و پویایی در زمان قرنطینه کرده است، گفت: مسابقه مهارت سخنوری، فراخوان تولید محتوا و جشنواره رویش در خانه مربوط به زمان کرونا بوده است و جشنواره فریاد‌های شادی و نغمه های اردویی و جشنواره الگوی برتر مهارت‌های پیشتازان از جمله جشنواره‌‌های برگزار شده در طول سال تحصیلی بوده است.

امید اسماعیلی با اشاره به استقبال گسترده مربیان و دانش‌آموزان از این جشنواره‌ها گفت: متاسفانه به دلیل استمرار وضعیت بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی آیین تقدیر از برگزیدگان این جشنواره‌ها به صورت مختصر و تنها با اهدای جوایز به برگزیدگان انجام شده است.

او در جمع مربیان برگزیده جشنواره‌های الگوی برتر مهارت‌های پیشتازان و فریاد‌های شادی و نغمه‌های اردویی، منتخبین این جشنواره‌ها را از فعالان سازمان دانش‌آموزی برشمرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی و تغییر در رویه‌های آموزش، ما به عنوان متولی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان مسوولیت و رسالت سنگین‌تری نسبت به قبل داریم و باید بیش از پیش با همدلی و همراهی مربیان پر انرژی و فرهیخته‌ای چون شما و تولید محتوای الکترونیک همراه با شعار آموزش تعطیل نیست، در کنار دانش‌‌آموزان باشیم و آنان را برای زندگی اجتماعی مهیا کنیم.

او با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره الگوی برتر مهارت های پیشتازان گفت: این جشنواره یکی از نیازهای سازمان دانش‌‌آموزی بوده است که در سال‌های آینده نیز استمرار خواهد داشت و تاکید ما بر توجه به اصول و فنون تدریس در آموزش مهارت‌ها و مربیان خلاق و مبتکر است تا بتوانیم بهترین انتقال داده‌ها را داشته باشیم.

او در خصوص برگزاری جشنواره فریاد‌های شادی و نغمه‌های اردویی، ادامه داد: بحث فریادهای شادی که یک بحث جذاب و مهم در تشکیلات پیشتازان است در این ایام به گونه‌ای دیده شد تا موجب شادی و نشاط خانواده‌ها شود و سعی کردیم تا دانش‌آموزان درگیر شرایط اقتصادی خانواده‌ها نشوند و این جشنواره فریادهای شادی گامی در تزریق شادی و نشاط در بین دانش‌آموزان و خانواده ها است.

اسماعیلی رسالت اصلی سازمان دانش‌‌آموزی را تربیت اجتماعی دانش‌آموزان برشمرد و افزود: آموزش مهارت‌های زندگی گروهی و زندگی در اجتماع به دانش‌آموزان از اولویت‌های این سازمان است که در ایام قرنطینه و تعطیلی مدارس نیز ما سعی کرده‌ایم با برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله تولید محتوا و رویش در خانه در کنار دانش‌آموزان باشیم.

او با اشاره به برگزاری جشنواره بازی‌های فکری سرگرمی که هرساله از مرحله مدرسه ، منطقه، استانی و کشوری برگزار می‌شد گفت: امسال با شیوع کرونا مرحله استانی و کشوری این مسابقات متوقف شد و ما سعی کردیم با طرح جشنواره رویش در خانه نشاط این مسابقات را به درون خانه‌ها ببریم که خوشبختانه استقبال بسیار گسترده‎ای از این موضوع شد.

اسامی برگزیدگان این جشنواره در زیر آمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار