تهیه گوشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم؛ خیران یاری کنند

رمضانی: دانش‌آموزان شرکت کننده در «جشنواره فردا» به عنوان یاور مربی در کنار مربیان در کانون‌های فرهنگی تربیتی کار آموزش دانش‌آموزان دیگر را نیز بر عهده دارند

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضای پرورشی بیان کرد از تمام خیران تقاضا می‌شود؛ کمک کنند تا برای دانش‌آموزان برگزیده کشوری که رتبه اول تا سوم را کسب می‌کنند و برای دانش‌آموزان مناطق محروم گوشی موبایل تهیه شود.

کد مطلب: ۱۱۱۵۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تهیه گوشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم؛ خیران یاری کنند

علی رمضانی در گفت‌وگو با پانا یکی از نقاط قوت سی و هشتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری را این موضوع دانست که فعالیت‌های فرهنگی هنری در کنار خانواده‌ها انجام می‌شود. وی گفت: «در جشنواره فرهنگی هنری امسال در کنار شرکت کردن دانش‌آموزان در مسابقات، ظرفیت خانواده‌ها و حضور آنان فعال است و بستر لازم را برای حضور فرزندان خود در مسابقه فراهم می‌کنند.»

تهیه گوشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم

رمضانی ادامه داد که یکی از تلاش‌های ما این است دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار بتوانند از ظرفیت اساتید به‌نام و چهره‌های ملی کشور استفاده کنند. از تمام خیران خواهش می‌کنیم تا به ما کمک کنند برای دانش‌آموزان برگزیده کشوری که رتبه اول تا سوم را کسب می‌کنند و برای دانش‌آموزان مناطق محروم گوشی موبایل تهیه کنیم.

مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضای پرورشی اضافه کرد: «دانش‌آموزان شرکت کننده در جشنواره فردا به عنوان یاور مربی در کنار مربیان ما در کانون‌های فرهنگی تربیتی کار آموزش دانش‌آموزان دیگر را نیز بر عهده دارند. از 20 مردادماه تا ۲۶ مردادماه راستی‌آزمایی آثار صورت گرفته است و فردا 28 مردادماه مراسم اختتامیه این جشنواره در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.»

باید آموزش و پرورش بابت برگزاری جشنواره فرهنگی هنری تقدیر شود

وی با بیان اینکه باید آموزش و پرورش بابت برگزاری جشنواره فرهنگی هنری تقدیر شود گفت: «با توجه به اینکه کرونا باعث تعطیل شدن تمام فعالیت‌ها شده است اما جشنواره فرهنگی هنری در وزارت آموزش و پرورش در حال برگزاری است. لذا باید این دستگاه از سوی دولت تقدیر شود.»

رمضانی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با همکاری مدیران، معلمان، همکاران حوزه ستادی و معاونان پرورشی جشنواره امسال را برگزار کرده است افزود: «این جشنواره به نحوی برگزار شد که داوران شرکت کننده نیز از اینکه آموزش و پرورش در شرایط فعلی فعالیت فرهنگی هنری را تعطیل نکرده است،‌ خرسند هستند لذا باید از وزیر آموزش و پرورش تشکر کرد که بستر فضای مجازی را در آموزش و پرورش فراهم کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار