رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

استفاده از تجارب اعضای پیشین مجلس دانش آموزی چراغی فرا راه اعضای جدید است

هرمزگان(پانا)- به گفته رئیس سازمان دانش‌آموزی هرمزگان، استفاده از تجارب ارزنده اعضای مجلس دانش آموزی دوره نهم می تواند چراغی فرا روی دانش آموزان راه یافته به مجلس در دوره دهم باشد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از تجارب اعضای پیشین مجلس دانش آموزی چراغی فرا راه اعضای  جدید است

اسماعیل خرامیده در دیداری که پیش از ظهر امروز با یکی از اعضای مجلس دانش آموزی دوره نهم برگزار شد گفت: با توفیق خداوند منان و تلاش بزرگواران در دبیرخانه مجلس دانش آموزی برای اولین بار دهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی به صورت الکترونیکی با موفقیت به اتمام رسید و نه تنها از شور و شعور انتخابات کاسته نشد، بلکه این شور و هیجان حتی می توان گفت بیشتر از دوره‌های گذشته بوده است.

وی در این دیدار که با آریان نجارزاده یکی از اعضای فعال مجلس دانش آموزی دوره نهم داشت گفت: ضمن سپاس و تشکر از تک تک دانش آموزان اعضای مجلس نهم انتظار می رود این تجارب ارزنده دو ساله مجلس دانش آموزی را به دوستان دوره دهم منتقل و همواره در کنار این افراد باشید تا بیش از پیش به رسالت خطیر خود در امر مطالبه گری و ارائه راهکارها و پیگیری لازم جهت رفع چالش ها و مشکلات موجود کمک کار این عزیزان باشید.

خرامیده در ادامه افزود: حال که رقابت انتخابات به اتمام رسیده تمام کسانی که وارد عرصه انتخابات شده و کسانی که موفق نشدند وارد این عرصه شوند با هم رفیق و مددکار یکدیگر باشید و با برگزاری جلسات منظم تنظیم برنامه، ارائه راهکار و پیگیری و رفع معضلات کوشا باشید، همواره بین مجلس دانش آموزی و شورای مرکزی دانش آموزی یک خلاء احساس می شد. امیدوارم با درایت و هوشیاری مسئولین سازمان مرکزی این مشکل نیز مرتفع شود.

همچنین در این دیدار آریان نجارزاده از اعضای مجلس نهم دانش آموزی اظهار امیدواری کرد: که با شناختی که از دانش‌آموزان راه یافته مرحله دهم دارم اطمینان می‌دهم که حرکت‌ها سریعتر و کارها با جدیت مضاعف پیگیری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار