مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران :

ضرورت خدمت رسانی در موج دوم شیوع ویروس کرونا با برخورداری از روحیه جهادی

اسلامشهر (پانا) - نشست مشترک فرماندار اسلامشهر با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در دفتر فرماندار اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت خدمت رسانی در موج دوم شیوع ویروس کرونا با برخورداری از روحیه جهادی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر در این نشست مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: مشکلات برخی تعاونی های شهرستان باعث سردرگمی و نارضایتی جمعی از شهروندان شده و امیدواریم تا در کمیته راهبردی تعاونی های مشکل دار استان تهران به وضعیت این تعاونی ها رسیدگی شود.

او در ادامه همچنین به آسیب های شیوع ویروس کرونا به اقشار مختلف جامعه از جمله کارگران و کارفرمایان نیز اشاره کرد و گفت: مهلت ثبت نام متقاضیان واجد شرایط برای درخواست بهره مندی از تسهیلات کرونا در سامانه کارا تمدید شده و افراد مشمول اعم از کارگران و کارفرمایان همچنین کارفرمایانی که کدکارگاهی ندارند می توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

سپس پروانه رضایی بختیاری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران نیز در سخنانی از پیگیری های فرماندار اسلامشهر در خصوص مسائل جامعه کار و تولید این شهرستان تقدیر کرد و افزود: فرمانداری شهرستان اسلامشهر یکی از مجموعه های مدیریتی و همیار در راستای حفظ و صیانت از نیروی کار بوده که این مسئله در پیشگیری و کنترل تنش های شهرستان کاملا مشهود است.

او تصریح کرد: با توجه به اهمیت این شهرستان در استان تهران حضور میدانی و بررسی کیفیت خدمت رسانی به جامعه هدف از اهمیت ویژه ای برخوردار است و امروز بازدیدهایی از برخی واحدهای فعال شهرستان صورت گرفت.

بختیاری بیان کرد: خدمت رسانی در موج دوم شیوع ویروس کرونا باید با روحیه جهادی و مشارکت همکاران به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار