کاظمی: حضور گسترده دانش‌آموزان رونق بالایی به مسابقات قرآن، عترت و نماز بخشید

تهران (پانا) - صبح امروز معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با حضور در محل برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز از روند برگزاری این رقابت‌ها بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: حضور گسترده دانش‌آموزان رونق بالایی به مسابقات قرآن، عترت و نماز بخشید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سخنانی اظهار کرد در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا فکر می‌کردیم مسابقات برگزار نشود، لیکن با حضور دانش‌آموزان و داوران در سطح وسیع چشمه جوشان مسابقات قرآن ،عترت و نماز گرم شد و دانش‌آموزان از انوار آیات کتاب الهی بهرمند شدند.

وی در ادامه افزود برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در فضای مجازی تأثیر به سزایی در شکوفایی استعداد و خودباوری و دادن روحیه امید و نشاط به دانش‌آموزان داشت و به خانواده‌ها هم معنویت در رابطه با کتاب الهی تزریق کرد.

کاظمی تصریح کرد ما معتقدیم در هر شرایط توجه به مسائل قرآنی باید سرلوحه امور باشد و تجربه خوب این دوره از مسابقات در زمینه توسعه فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی و علی‌الخصوص در میان نسل جدید و ایجاد قرارگاه مجازی با تحولات و تنوع بسیار ارزشمند بود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد دانش‌آموزان شرکت کننده در مسابقات قرآن، عترت و نماز سفیران توسعه فعالیت‌های قرآنی هستند و در واقع با همراهی خانواده‌های خود نقش افسر مقابله با دشمن در فضای شبکه‌های مجازی را دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار