از سوی معاون اول رئیس‌جمهوری

ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی وقف و امور خیریه» ابلاغ شد

تهران (پانا) - ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی وقف و امور خیریه» که در جلسه ششم ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور مورخ 1399/5/4 به تصویب رسیده است، توسط دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی وقف و امور خیریه» ابلاغ شد

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر اساس این ماده واحده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی سند ملى وقف و امور خیریه را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه کند.

گفتنی است اجرای این مصوبه منوط به رعایت الزامات متناظر اعم از عدم اختصاص منابع مالی و تشکیلاتی جدید و عدم مغایرت با مقررات لازم الاجرا مرتبط است.

متن ماده واحده «فرآیند و مرجع تدوین سند ملی وقف و امور خیریه» به شرح ذیل است:

«وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، و در راستای اجرای اقدام ملی ۱۱ قبل راهبرد کلان ۱۲ نقشه مهندسی فرهنگی کشور و با توجه به مفاد بند ۲ شق (الف) ماده واحده وظایف و ترکیب اعضای ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور (مصوب جلسه ۷۴۸ مورخ 1393/3/27) سند ملى وقف و امور خیریه را از زمان ابلاغ با رعایت چارچوب تدوین اسناد ملی حوزه فرهنگ تدوین و به ستاد هماهنگی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ارائه نماید.»

اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد هماهنگی
نقشه مهندسی فرهنگی کشور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار