فرمانده بسیج نیشابور:

کنگره ملی دو هزار و 400 شهید نیشابور برگزار می شود

نیشابور(پانا)- نشست خبری ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان در محل دفتر فرماندهی بسیج شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۱۴۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
کنگره ملی دو هزار و 400 شهید نیشابور برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، با اشاره به برگزاری کنگره ملی دو هزار و 400 شهید شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان، گفت: برگزاری این کنگره به صورت ملی برای اولین بار به شهرستان ها واگذار شده و نیشابور به عنوان اولین شهرستان برگزار کننده کنگره ملی شهدا معرفی شده است که کمیته رسانه و فضای مجازی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه می تواند نقش پررنگی در عملیاتی شدن اهداف تبیین شده در این برنامه داشته باشد.

سید علی اکبر حسینی افزود: در دوران دفاع مقدس، شهرستان نیشابور به طور همزمان 19 گردان فعال در جبهه های حق علیه باطل داشته که این آمار به نوبه خود کم نظیر است. ما باید دست به دست هم داده و این کنگره را در شان و منزلت جایگاه شهدا برگزار کنیم و مردم نیز بتوانند از این فضیلت بهره مند شوند.

وی ادامه داد: بنده از تلاش ها و زحمات اصحاب رسانه که مطالبات و خواسته های مردم را انعکاس می دهند، تقدیر و تشکر می کنم و بر خود لازم می دانیم که موضوعات طرح شده را ببینیم، بشنویم و عمل کنیم.

این مقام مسئول، مبحث برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدا را مطالبه جدی خانواده معظم شهدا دانست و گفت: این اتفاق مهم پس از 40 سال در نیشابور رخ می دهد و یکی از اقدامات مهم این کنگره، مطالبه گری در بخش شهدا است.

حسینی خاطر نشان کرد: شهدای ما مختص هیچ جناح و حزبی نیستند و همگی با گرایشات مختلف سیاسی و جریان های فکری باید در حوزه شهداء پای کار باشیم تا زیر یک چتر واحد، با اتحاد، همدلی و وفاق گروهی این جریان را رقم بزنیم.

فرمانده بسیج نیشابور در پایان: معرفی اهداف و برنامه های اجرایی کنگره به دستگاه ها و مردم، برنامه ریزی جهت تولیدات محتوایی و پوشش رسانه ای، تشکیل ستاد خبری کنگره، مستند سازی و تهیه آرشیو مناسب، برنامه ریزی و بهره گیری از فضای مجازی و سایت ها، ساماندهی بر عملکرد سایت ها و شبکه های مجازی، انعکاس کلیه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... ، راه اندازی پویش های مرتبط با شهدا در فضای مجازی، مستند سازی کلیه اقدامات و ارائه به دبیرخانه کمیته از جمله اهداف مهم کمیته رسانه و فضای مجازی در کنگره ملی شهدای نیشابور به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار