فیفا انتخابی جام جهانی در قاره آسیا را به تعویق انداخت

تهران (پانا) - فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت های انتخابی جام جهانی قطر 2022 و جام ملت‌های 2023 را تا سال 2021 به تعویق انداختند.

کد مطلب: ۱۱۱۴۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
فیفا انتخابی جام جهانی در قاره آسیا را به تعویق انداخت

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفتند که برای رعایت مسائل بهداشتی و به منظور حفظ سلامتی بازیکنان و عوامل اجرایی مسابقات فوتبال در راه مقابله با گسترش بیماری کرونا، دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ را تا سال ۲۰۲۱ به تعویق بیندازند.در اطلاعیه کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: به خاطر شرایط فعلی ویروس کرونا در بسیاری از کشورها، فیفا و AFC مشترکاً تصمیم گرفتند که دیدارهای پیش روی انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 که مطابق برنامه جدید قرار بود در ماه‌های اکتبر و نوامبر برگزار شوند، به سال 2021 منتقل شوند.به خاطر حفظ سلامت همه افراد شرکت‌کننده، فیفا و AFC برای نظارت بر شرایط موجود قاره و تعیین تاریخ مناسب برای دیدارهای پیش رو با یکدیگر همکاری می‌کنند. جزئیات بیشتر درباره تاریخ جدید دیدارهای دور بعدی انتخابی جام جهانی در موعد مقرر اعلام خواهد شد.
مطابق برنامه قبلی قرار بود تیم ملی فوتبال کشورمان در ماه‌های مهر و آبان به مصاف تیم‌های ملی هنگ‌کنگ، کامبوج، بحرین و عراق برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار